Podsumowanie kampanii Optrex Optrex®ActiMist Spray 2w1 Streetcom

Kampania Optrex®ActiMist Spray powoli się kończy, w strefie eksperta czeka na mnie raport końcowy. Zawsze jakoś tak pusto się robi po tych wszystkich rozmowach, prezentacjach itp., szczególnie jeśli produkt jest według mnie warty polecenia. Spray Optrex®ActiMist to innowacyjny produkt, który pozwala zmniejszyć lub uporać się z problemami z oczami. Spędzamy coraz więcej czasu przed ekranami telewizora, komputera oraz innych urządzeń. Nasze oczy stają się podrażnione, zaczerwienione. Często szukamy ukojenia w zwykłych kroplach do oczu. Sama jednak wiem, że czasem trzeba się pomęczyć, żeby cokolwiek dostało się do oka. Dodatkowo jeśli mamy ochotę zakroplić oczy w ciągu dnia, ryzykujemy rozmazanie makijażu.



Spray Optrex®ActiMist jest inny...
- aplikujemy go na zamknięte powieki
- mogą go stosować osoby stosujące soczewki kontaktowe
- działa do 4 godzin
- trwałość do 6 miesięcy po otwarciu!!!
- nie rozmazuje makijażu
- jest higieniczny, może być używany przez kilka osób



Przyznam szczerze, że u mnie produkt sprawdza się rewelacyjnie. Po jego zastosowaniu od razu czuję ulgę, wzrok wyostrza się, a oczy sprawiają wrażenie wypoczętych. Jego aplikacja nie sprawia problemu, chociaż na początku musiałam nauczyć się "celować" sprayem w odpowiednim kierunku ;) Po aplikacji makijaż rzeczywiście pozostaje nietknięty. W kampanii otrzymałam jeden pełnowymiarowy produkt, który umożliwił mi jego prezentację wśród rodziny i znajomych. Większość była bardzo pozytywnie zaskoczona produktem. Niektórzy uważali cenę (ok. 30-35 zł) za spory minus. Muszę Wam jednak napisać, że faktycznie nie jest to mało, ale spray jest bardzo wydajny, możecie go stosować całą rodziną, a cała buteleczka (10 ml) wystarczy na ok. 100 dawek. To naprawdę sporo. Podsumowując, produkt spełnił moje oczekiwania i na pewno kupię go ponownie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm