Posty

Wyświetlanie postów z listopad, 2013
Obraz
Kochani w wolnej chwili proszę kliknijcie w baner :-)
Dzięki Wam mogę wygrać zestaw kosmetyków Perfecta Pin Up :)
Zapraszam także i Was do zabawy na Wizaz.pl
http://wizaz.pl/akcje/perfecta/swiat-pin-up/index.php


Powodzenia!

MARBLE NAILS MARMURKOWE PAZNOKCIE

Obraz
Dzisiaj szybka notka, pomiędzy treningiem a kinem ;) Mam nadzieję jednak, że przypadnie Wam do gustu. Jakiś czas temu natknęłam się w internecie na filmik o marble nails. Tak bardzo mi się spodobał tego typu manicure, że postanowiłam zrobić go w domu.
Paznokcie malujemy za pomocą wody. Najlepiej do plastikowego kubeczka (żeby nie popbudzić np. ceramicznej miseczki) wlewamy wodę i kilka kropelek zmywacza do paznokci. Następnie krople wybranych lakierów puszczamy na wodę, a następnie za pomocą patyczka (np. do szaszłyków) mieszamy kolory tworząc marmurkowy wzorek. Zanurzamy paznokieć i jeśli trafimy w odpowiedni moment (lakier nie będzie zbyt rzadki lub zbyt wyschnięty), wzorek zostaje nam na pazurkach. Ponieważ używałam wielu kolorów lakierów, ich warstwa była dość gruba. Trzymałam więc kilka sekund paznokieć nad wodą, by nadmiar lakieru sciekł. Następnie patyczkiem higienicznym zebrałam lakier z boków paznokcia, spryskałam sprayem przyspieszającym wysychanie lakieru i oto moje pazurki…

Moje dzisiejsze przesyłki :-)

Obraz
Dzisiaj aż trzy razy odwiedził mnie listonosz/ kurier - takie dni lubię :-D
Otrzymałam do testów kapsułki Vizir do tkanin białych i kolorywych (zgarnęłam je dzięki zgłoszeniu w klubie ekspertek ofeminin) . W skrzynce znalazłam próbkę kapsułek do zmywarki Fairy z everydayme. Bardzo się ucieszyłam, gdyż oba produkty mają w internecie naprawdę świetne opinie. Już dziś je przetestuję!
Na everydayme nadal możecie zgarnąć próbki kapsułek Fairy oraz płynu do naczyń Fairy 35 ml TU (konieczna rejestracja).
Na koniec otrzymałam coś dla ducha - składankę Lato 2013 z My Music na facebooku. Gdy zobaczyłam hity jakie na niej się znajdują, przypomniało mi się piękne lato i szaleństwa przy "I need your love" czy zabawnej "Dalibombie" :D Na pewno jeszcze dziś odpalę ją w swoim odtwarzaczu.

Czy Was też odwiedził dzisiaj listonosz/kurier? 

Kolejny lakier LIFE z Superpharm

Obraz
Gdy po raz pierwszy zobaczyłam wzornik odcieni lakierów Life, moją uwagę przykuł odcień 21. Ostatnio udało mi się go upolować, chociaż okazało się, że jest zupełnie inny. To przezroczysty Top Coat z białymi i czarnymi drobinkami  w rozmaitych rozmiarach. Nie mogłam wytrzymać, więc postanowiłam od razu pomalować nim paznokcie. Miałam tego wieczoru wenę, więc stworzyłam na swoich pazurkach coś takiego:



od lewej:  Coral Prosilk, odcień 139,  Celia Woman Summer nr 3,  Avon nailwear pro blue escape,  Celia Woman Summer nr 4,  Rimmel Salon Pro 500 Peppermint 
i w roli głównej na paznokciu serdecznym i kciuku lakier Life odcień 21:



bardzo spodobał mi się ten maleńki lakier Life. Dobrze się go rozprowadza, szybko wysycha, jest trwały i uroczy. Cały manicure mam na dłoniach już 4 dzień. Wygląda bez zarzutu. Każdy panokieć jednak pokryłam jeszcze utwardzaczem UV Eveline i jeśli chodzi o wytrzymałość jest idealnie! 

Plusy lakieru Life nr 21: - mała pojemność (5,5 ml) - można go nakładać na różne …

Fitness, aktywność fizyczna, trening, Ewa Chodakowska

Obraz
Zapewne wiele z Was śledzi poczynania "trenerki wszystkich Polaków" - Ewy Chodakowskiej. Wielu osobom pomogła poczuć się znów pięknie i seksownie. Po wielu tygodniach śledzenia na jej fan page'u na facebooku, moja siostra kupiła mi płytę wraz z miesięcznikiem Shape - Ewa Chodakowska total fitness. Zmotywowała mnie w ten sposób do tego, by ruszyć ciało z kanapy, odpalić dvd i spróbować swoich sił. Pierwszy trening - spoko. Było ciężko, śmiałam się, że zaraz przyjedzie do mnie karetka, bo czuję się jak połamana ;-)  Zakwasy miałam przez kilka dni. Ale podjęłam drugą próbę i kolejną. 5 serii ćwiczeń + wcześniejsza długa rozgrzewka to ok. 50 minut treningu. Pomijam fakt, że za pierwszym razem myślałam, że rozgrzewka to już pierwsza seria ćwiczeń ;) Ćwiczenia są fajne, jedne mniej męczące, drugie ciężkie do wykonania, ale z każdym razem jest lepiej. Jednak 50 minut codziennie to trochę dużo, by regularnie ćwiczyć. Poza tym ten trening Ewy dość szybko zaczął mnie nudzić. Motyw…

UDANY POCZĄTEK MIESIĄCA

Obraz
Listopad przywitał mnie całkiem sympatycznie. Jest to mój najmniej ulubiony miesiąc ze względu na pogodę oraz samopoczucie. Na dworze szaro, ponuro, szybko robi się ciemno. Ale można za to posiedzieć trochę w internecie i zgarnąć coś do testowania ;)
Wczoraj otrzymałam przesyłkę z trnd. Mam okazję testować szczoteczkę elektryczną Oral B Proffesional Care 500. Oprócz szczoteczki, dostałam także 8 wymiennych końcówek do przetestowania dla znajomych, 20 ulotek i przewodnik ambasadorki :) Więcej o akcji napiszę później. Moja paczka wyglądała tak:


Kolejną niespodzianką była nagroda od Celii z krzyżówki na facebooku. Zajęłam 3 miejsce razem z 49 innymi osobami. W nagrodę otrzymałam 7 lakierów do paznokci (dwa odcienie się powtórzyły i dałam je siostrze) oraz hipoalergiczny puder prasowany brązujący z drobinkami (widoczny na drugim zdjęciu z lakierami). Z pewnością wkrótce napiszę coś o moich zdobyczach :-) 




Dla męża wygrałam zestaw kosmetyków AA Men Protect (ibeauty.pl) - wczoraj zostały d…

Pachnąca Szafa produkty

Obraz
Uwielbiam wszelkiego rodzaju pachnidełka do pokoju, szafy, łazienki. Moją uwagę przykuwają zawsze zapachowe świeczki, odświeżacze powietrza itp. Kilka razy udało mi się otrzymać od Pachnącej Szafy zestawy produktów w różnych konkursach. Ostatnią przesyłkę odebrałam w ubiegłym tygodniu. Były w niej następujące niespodzianki:
Pachnąca saszetka do szafy (jaśmin i drzewo sandałowe) - pachnie nieziemskooo
Świeca Orient Express
Woreczek zapachowy De Mole Goździki
Perfumy do pomieszczeń i samochodu Melonowy Nektar

Na zdjęciu dołączyłam także Perfumy do pomieszczeń Zanzibar. To jedyny produkt Pachnąca Szafa jaki udało mi się znaleźć w tej chwili. Mam jeszcze gdzieś w kartonach woreczki, świeczki, saszetki do odkurzacza i szaf... sporo tego w mojej kolekcji. Jednak tak, jak pisałam, niedawno się przeprowadziłam i jeden pokój służy na razie jako przechowalnia kartonów... nie dałam rady wszystkiego wypakować. Zresztą brakuje chwilowo mebli, żeby było gdzie to trzymać. 

Wracając do tematu...
Perfumy do …

AVON SOLUTIONS TRULY RADIANT Koloryzująco-nawilżający krem na dzień SPF 20

Obraz
Dziś chciałabym się podzielić z Wami opinią kremu koloryzująco-nawilżającego Avon Solutions. Krem dostałam od siostry, której nie bardzo pasował. Po kilku użyciach stwierdziła, że chce się go pozbyć. Ja mam o nim zupełnie inne zdanie! Dla mnie krem ten jest absolutnym hitem! Ale po kolei... Opakowanie kremu jest bardzo poręczne i ładne. Uroku dodają mu błyszczące kropeczki, które mienią się różnymi kolorami w zależności od padania światła. Krem rozprowadza się łatwo, ma lekką konsystencję i nie trzeba go mocno wcierać. Szybko się wchłania, dzięki czemu uwielbiam go nakładać pod makijaż. Skóra po aplikacji zyskuje ładny, zdrowy koloryt. Na szczęście krem nie daje efektu podobnego do samoopalacza. Po jego zmyciu nie zostają smugi, czy jakiekolwiek odbarwienia. Plus należy mu się jeszcze za to, że jest produkowany w Polsce! Jest też bardzo wydajny, ma delikatny, przyjemny zapach. Świetnie sprawdza się latem (SPF 20), ale nie mogę się z nim rozstać nawet teraz, gdy zbliża się zima. To mó…