Moje dzisiejsze przesyłki :-)

Dzisiaj aż trzy razy odwiedził mnie listonosz/ kurier - takie dni lubię :-D
Otrzymałam do testów kapsułki Vizir do tkanin białych i kolorywych (zgarnęłam je dzięki zgłoszeniu w klubie ekspertek ofeminin) . W skrzynce znalazłam próbkę kapsułek do zmywarki Fairy z everydayme. Bardzo się ucieszyłam, gdyż oba produkty mają w internecie naprawdę świetne opinie. Już dziś je przetestuję!
Na everydayme nadal możecie zgarnąć próbki kapsułek Fairy oraz płynu do naczyń Fairy 35 ml TU (konieczna rejestracja).
Na koniec otrzymałam coś dla ducha - składankę Lato 2013 z My Music na facebooku. Gdy zobaczyłam hity jakie na niej się znajdują, przypomniało mi się piękne lato i szaleństwa przy "I need your love" czy zabawnej "Dalibombie" :D Na pewno jeszcze dziś odpalę ją w swoim odtwarzaczu.

Czy Was też odwiedził dzisiaj listonosz/kurier? 

Komentarze

  1. Ja od niedawna do prania używam kapsułek piorących Vizir, obecnie używam Original Fresh. Sama jestem mamą alergika ale kapsułki są "bezpieczne". Dzięki ładnemu zapachowi nie dodaję już płynu do płukania tkanin (on też, bardzo często działał drażliwie na skórę synka). Kapsułki umieszcza się bezpośrednio w bębnie pralki, rozpuszczają się całkowicie już w niskich temperaturach. Pranie jest czyste i pachnące. Dodatkową wygodą jest ta, że służą do prania tkanin białych i kolorowych. Polecam !!!

    Rozwiązanie 2w1 (zarówno dla białych i kolorowych ubrań) w kapsułkach piorących Vizir jest wygodne i sprawia, że pranie staje sie łatwe. Opakowanie kapsułek piorących Vizir jest mniejsze i lżejsze od innych proszków i płynów do prania.
    Efekt usuwania plam przy użyciu kapsułek piorących Vizir jest tak dobry, jak przy użyciu proszku do prania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm