AVON SOLUTIONS TRULY RADIANT Koloryzująco-nawilżający krem na dzień SPF 20

Dziś chciałabym się podzielić z Wami opinią kremu koloryzująco-nawilżającego Avon Solutions.
Krem dostałam od siostry, której nie bardzo pasował. Po kilku użyciach stwierdziła, że chce się go pozbyć. Ja mam o nim zupełnie inne zdanie!
Dla mnie krem ten jest absolutnym hitem! Ale po kolei...
Opakowanie kremu jest bardzo poręczne i ładne. Uroku dodają mu błyszczące kropeczki, które mienią się różnymi kolorami w zależności od padania światła. Krem rozprowadza się łatwo, ma lekką konsystencję i nie trzeba go mocno wcierać. Szybko się wchłania, dzięki czemu uwielbiam go nakładać pod makijaż. Skóra po aplikacji zyskuje ładny, zdrowy koloryt. Na szczęście krem nie daje efektu podobnego do samoopalacza. Po jego zmyciu nie zostają smugi, czy jakiekolwiek odbarwienia. Plus należy mu się jeszcze za to, że jest produkowany w Polsce! Jest też bardzo wydajny, ma delikatny, przyjemny zapach. Świetnie sprawdza się latem (SPF 20), ale nie mogę się z nim rozstać nawet teraz, gdy zbliża się zima. To mój prawdziwy hit!

Zalety:
Idealnie nadaje się pod makijaż, nie pozostawia tłustej warstwy
Lekka konsystencja
Wydajność
Cena (ok. 13 zł/50 ml)

Wady:
nie zauważyłam




Miałyście okazję używać tego kremu? Jaka jest Wasza opinia? Może polecacie inne kosmetyki Avon Solutions?



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm