Kolejny lakier LIFE z Superpharm

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam wzornik odcieni lakierów Life, moją uwagę przykuł odcień 21. Ostatnio udało mi się go upolować, chociaż okazało się, że jest zupełnie inny. To przezroczysty Top Coat z białymi i czarnymi drobinkami  w rozmaitych rozmiarach. Nie mogłam wytrzymać, więc postanowiłam od razu pomalować nim paznokcie. Miałam tego wieczoru wenę, więc stworzyłam na swoich pazurkach coś takiego:



od lewej: 
Coral Prosilk, odcień 139,
 Celia Woman Summer nr 3, 
Avon nailwear pro blue escape, 
Celia Woman Summer nr 4, 
Rimmel Salon Pro 500 Peppermint 

i w roli głównej na paznokciu serdecznym i kciuku lakier Life odcień 21:




bardzo spodobał mi się ten maleńki lakier Life. Dobrze się go rozprowadza, szybko wysycha, jest trwały i uroczy. Cały manicure mam na dłoniach już 4 dzień. Wygląda bez zarzutu. Każdy panokieć jednak pokryłam jeszcze utwardzaczem UV Eveline i jeśli chodzi o wytrzymałość jest idealnie! 


Plusy lakieru Life nr 21:
- mała pojemność (5,5 ml)
- można go nakładać na różne odcienie bazowe, dzięki czemu otrzymamy za każdym razem zupełnie inny manicure
- wygodny pędzelek 
- dostępność (we wszystkich drogeriach Superpharm)
- cena (4,99 zł/ w obecnej promocji 2 szt. za 7,99 zł)

Minusy lakieru Life nr 21:
- zmywanie

Co myślicie o tym lakierze? Podoba się, czy Was nie przekonuje? 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm