PODSUMOWANIE ROKU 2015 I PLANY NA 2016

Witajcie,
Rok 2015 był dla mnie bardzo łaskawy. Działo się sporo. Spełniło się kilka moich marzeń, niektóre nawet z nawiązką. Jedno jest pewne-jeśli czegoś pragniesz, trzeba zrobić krok w stronę realizacji swoich marzeń i małymi kroczkami brnąć do celu. Pochwalę się Wam również, że udało mi się wytrwać w prawie wszystkich postanowieniach z ubiegłego roku. W tym roku ich nie robię. Wiele postanowień by się powtórzyło, wiele z nich stało się zdrowymi nawykami, które po prostu zamierzam kontynuować.

Planów na rok 2016 mam mnóstwo. Jednym z nich jest częste blogowanie. Wiem, że wiele razy już to obiecałam Wam i sobie. Tym razem to się spełni!!!
Mam ku temu motywację-nowy sprzęt do robienia zdjęć-przecudowny aparat! No i głowę pełną ciekawych pomysłów. Nowy rok -nowe opinie, inspiracje, tematy...


Zapraszam,
Olka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm