Nowy blog!!!! Uwaga!

Cześć,

Bardzo spodobało mi się pisanie dla Was relacji z moich górskich wędrówek. Jednak ich treść nie do końca pasowała do całości tego bloga. Nie chciałam poprzestać na tych dwóch relacjach, bo w głowie mam jeszcze sporo wspomnień i pomysłów, dlatego zapraszam Was na mojego drugiego bloga:


Tu przenoszę całą tematykę dotyczącą podróży, górskich wędrówek oraz biegania. Dwa podróżnicze wpisy się dublują, ale nie chciałam ich kasować z Fabryki Opinii. Jeśli szukacie inspiracji na niedrogie krótkie lub dłuższe wypady, zapraszam do obserwowania. Już niedługo pojawią się tam wpisy z moich letnich tras i wycieczek. 

Fabryka Opinii pozostaje taka, jaka jest :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm