Kampania Streetcom Optima Cardio Potas +

Oj dawno tu nie pisałam... a trochę się u mnie dzieje... Od nowego roku znów degustuję, testuję, próbuję...

Obecnie biorę udział w dwóch kampaniach organizowanych przez Streetcom. 
Niestety zdjęć krokerów, a więc pysznego dania gotowego z ziemniaków i mięsa, nie posiadam, ponieważ krokery tak szybko zniknęły z talerzy mojej rodziny i przyjaciół, że zupełnie z głowy wyleciała mi myśl o "cyknięciu" fotki. 

Na szczęście poprawiłam się w przypadku drugiej kampanii, a więc degustacji margaryny Optima Cardio Potas + . 
Tym razem przyjechały do mnie 4 duże opakowania Optimy wraz z ulotkami i przewodnikiem ambasadora. 



Oczywiście od razu zabraliśmy się do degustacji i poszerzania wiedzy na temat produktu.
Zapewne wielu z nas nie zdaje sobie sprawy, że ma podwyższony poziom cholesterolu. Dopiero podczas rutynowych badań okazuje się, że coś jest nie tak. Sama miałam taką sytuację. Badania krwi i bach! Podwyższony cholesterol. Ja? Serio? Przecież biegam, ćwiczę, jestem aktywna, staram się jeść zdrowo...
Nie wiem co spowodowało u mnie taki stan rzeczy, ale pani doktor od razu poleciła mi stosowanie margaryny obniżającej poziom cholesterolu. Podobną sytuację miała moja koleżanka (która przyznała się do tego dopiero, gdy zaczęłam z nią rozmawiać o Optimie Cardio Potas +). 
Dla nas obu było to spore zaskoczenie. W końcu wydaje nam się, że prowadzimy zdrowy tryb życia,jesteśmy w kwiecie wieku (piękne trzydziestoletnie ;)) A jednak...


Optima Cardio Potas + zawiera sterole roślinne, które obniżają poziom cholesterolu już po 2 -3 tygodniach. To znaczy, że nie możemy spodziewać się cudu po zjedzeniu jednej kanapki z Optimą ;) Mam jednak nadzieję, że cierpliwość popłaca... Ta wersja Optimy została wzbogacona również potasem, który pomaga utrzymać prawidłowe ciśnienie krwi. 
Niedobór tego pierwiastka może powodować przykre objawy jak np. nieregularne bicie serca, puchnięcie nóg, skurcze mięśni, nerwowość, zaburzenia koncentracji, spowolnioną reakcję na bodźce itp. 

Może warto więc zmienić delikatnie nawyki żywieniowe i powalczyć o zdrowie i lepsze samopoczucie? 
Sama nie jestem fanką suplementów diety i łykania wszystkiego, o czym słyszę w reklamach. W tym przypadku jest chyba jednak trochę inaczej, prawda? 


Nie każdy lubi smak margaryny... nie każdemu będzie ona smakować bardziej niż masło... Niektórzy powiedzą, że jest wspaniała i świetnie się rozsmarowuje. Zdania będą podzielone... 

Ja podejmuję wyzwanie i testuję na sobie Optimę Cardio Potas +. Zbieram także opinię moich najbliższych i znajomych. Jestem ciekawa co się wydarzy :-) 

Macie jakieś doświadczenie z tego typu produktami? 




Zapraszam również na mojego drugiego bloga o tematyce podróżniczej :-)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm