Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

Też macie takie wrażenie, że są takie dziedziny, produkty, które są już na tyle dobre, że naprawdę ciężko wymagać od nich czegoś nowego? 

Możemy oczekiwać, że zaskoczą nas nowinki technologiczne, kosmetyczne, pojawią się innowacje w w sprzęcie kuchennym, nowe modowe trendy w urządzaniu mieszkania itp. 

Odkąd zmywarki stały się dość powszechnym wyposażeniem polskich kuchni, w sklepach bez problemu można nabyć tabletki, kapsułki do zmywarek nabłyszczacze, odświeżacze, sól...

Producenci stają na głowie, żeby wymyślić coś nowego, jednak do tej pory miałam wrażenie, że większość produktów jest do siebie podobna. Stwierdziłam nawet, że nie ma co przepłacać, bo efekt końcowy będzie i tak zbliżony do tego, po użyciu droższego produktu. 

Tak się stało, że zostałam wybrana do testowania nowych kapsułek Finish Quantum Ultimate Powerball. Ucieszyłam się, bo zawsze jestem zadowolona, gdy mogę wypróbować nowy produkt. Jednak nie spodziewałam się jakiegoś większego szaleństwa i wielkiego zaskoczenia. 


Kapsułki są podzielone na 3 komory, których zawartość dba odpowiednio o czystość, usunięcie tłuszczu oraz nadanie blasku. 


Już po pierwszym użyciu kapsułek byłam bardzo miło zaskoczona. Naczynia były idealnie czyste, a szkło błyszczało tak, jak nigdy przedtem (no chyba, że od razu po zakupie). 
Ale prawdziwe wyzwanie przyszło kilka dni później, gdy zapełniłam całą zmywarkę naczyniami po imprezie rodzinnej. Nie namaczałam naczyń, nie płukałam szklanek po napojach, włożyłam wszystko od razu do zmywarki. Kapsułka Finish Quantum Ultimate Powerball poradziła sobie  wyśmienicie! Wszystko było idealnie czyste, sztućce błyszczące, żadnych zacieków, plam. I nadal tak jest po każdym myciu! 

Może nie są to tanie kapsułki, jednak w sklepach internetowych można je nabyć w całkiem przyjemnych promocjach. Warto także zaznaczyć, że nowe opakowanie kapsułek nadaje się do recyklingu 😍

Co o nich myślicie? 


#WybieramFinish
#WybieramBlask
#FinishQuantum
#projekttrnd

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm