Lekki krem rokitnikowy Sylveco

Jakiś czas temu otrzymałam dzięki uprzejmości uroda.com, 


Lekki krem rokitnikowy Sylveco

Oto strona producenta z opisem tego produktu:


Moje pierwsze wrażenie - bardzo ładne opakowanie, eleganckie i nowoczesne...Pomysł z pompką jest ciekawy. Aplikacja kremu jest łatwa i przyjemna. Krem rozprowadza się sprawnie - jego lekka konsystencja ułatwia rozsmarowywanie. Szybko się wchłania. Jedyne co, trochę mnie drażni to zapach. 
Po tygodniu regularnego stosowania stwierdziłam, że moja cera jest dobrze nawilżona, odżywiona i zyskała lepszy koloryt. Istotny dla mnie jest fakt, że produkt mnie nie uczula. Moja cera jest dosyć kapryśna i nie wszystkie kosmetyki jej służą. Lekki krem rokitnikowy nie powoduje u mnie reakcji alergicznej. 
Krem można stosować nawet pod makijaż - nie powoduje pojawiania się tłustej warstwy, zatem bez problemu można na niego nałożyć ulubione kosmetyki. 
Jestem więc na tak (z wyjątkiem zapachu). Krem został ze mną na dłużej. Czy kupiłabym go ponownie? Gdybym nie miała ograniczonego budżetu, to na pewno.

Cena 24,92 zł/ 50 ml

dostępny m.in. na sylveco.pl





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm