Stojaki na kolczyki

Dzisiaj dotarły do mnie stojaki na kolczyki z Allegro. Postanowiłam zrobić porządek w swoich kolczykach i umieścić je wreszcie w uporządkowany sposób. Stojaki, które zamówiłam nadają się niestety tylko do małych kolczyków (tzw. wkrętów). Sama wolę duże kolczyki, "wiszące", ale wkręty także czaem noszę.
Oto moja skromna kolekcja:
Całość potwornie cieszy oko :-)
Jestem bardzo zadowolona. Jak to mówią..."mała rzecz a cieszy".
A Wy jak trzymacie swoją biżuterię? Jak przechowujecie kolczyki?

Komentarze

  1. Ja mam porozwalane w szafce :P Ciekawy pomysł z tym stojaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm