Bio Oil

Już od dawna miałam Wam opisać działanie olejku Bio Oil, bo ostatnio było o nim głośno i chyba wciąż jest ;)
Udało mi się go otrzymać za darmo dzięki uczestnictwie w Klubie Ekspertek Ofeminin w lipcu. W sumie zamierzałam go i tak kupić, ale cena mnie odstraszała. Nawet teraz na stronach z zakupami grupowymi (wiecie o czym piszę) można kupić go w niby promocyjnych cenach - powyżej 50 zł za różne pojemności. Uważajcie na te oferty. Nie tylko jeśli chodzi o Bio Oil, ale o resztę zakupów. Czasem są to naprawdę dobre oferty, np. kupowałam już kilka fotoksiążek czy zabiegi kosmetyczne, ale wiele przedmiotów znajdziecie taniej np. na Allegro. Fajną ofertę na Bio Oil ma teraz apteka Dbam o Zdrowie (http://www.doz.pl/)
60 ml za 27,98 zł. Ogólnie bardzo często robię zakupy w tej aptece internetowej. Mają niskie ceny, fajne promocje i dostarczają za darmo do wybranej apteki (listę znajdziecie na stronie) zamówienia powyżej 20 zł. Zdarza się, że rano zamawiam leki, a popołudniu mogę odebrać je już z apteki na moim osiedlu :-)
Wracając do tematu posta. Otrzymałam Bio Oil i postanowiłam nim  wyleczyć swoje blizny po drobnych zabiegach chirurgicznych. Miałam wycinane znamiona. Niebiezpiecznych znamion już nie mam, ale pozostały czerwonawe blizny po szwach. Początkowo stosowałam krem Cepan (dostępny w aptekach) i uporał się z bliznami na szyi. Niestety problemem stały się blizny pod biustem, na udzie i w dolnej części pleców. Zaczęłam stosować Bio Oil. Trochę zniechęcił mnie fakt, że efekty widać dopiero po 3 miesiącach stosowania. Podjęłam jednak wyzwanie. W międzyczasie pojawiły się na moim ciele kolejne małe blizny po ugryzieniach komarów. Jedna z nich była nawet wypukła. Niestety nie udało mi się stosować olejku Bio Oil regularnie dwa razy dziennie. Przez przeprowadzkę miałam nawet dłuższą przerwę. Mimo to jestem zachwycona! Blizny stały się wyraźnie bledsze. Wierzę, że wkrótce będą prawie niewidoczne. Nawet te po szwach. Lekko rozmywają się ich krawędzie i kolor nie jest już taki ciemny i rzucający się w oczy. Wypukła blizna po komarze stała się mniej wypukła, jednak nadal czuję, że w dotyku jest twardsza od reszty skóry. Co ciekawe (soryyy za dosłowność), ale przestały z niej wyrastać czarne włoski, które nie wiem skąd się wcześniej pojawiały mimo ich golenia. Aplikacja olejku jest przyjemna, ma piękny zapach i nawilża skórę. Jest bardzo wydajny! Zużyłam go na razie ok 1/10 Fakt faktem nie potrzebuję go codziennie zbyt wiele. Mam stare zdjęcie blizny, niektóre są widoczne na filmikach z wakacji (nie pokażę Wam ich tutaj), ale gdy jeszcze bardziej się podleczą może zobaczycie jakieś przybliżenie :)


Zalety:
Łatwa dostępność
WYDAJNOŚĆ!
Przyjemny zapach 
Łatwa Aplikacja
SKUTECZNOŚĆ

Wady:
Cena? 

A teraz kilka zdjęć, które zrobiłam dla Was jeszcze w lipcu :O Ale była piękna pogoda...






A Wy używaliście już może Bio Oil? Też się nim zachwycacie?

edit 11.10.2013r.
Dziś pojawił się konkurs, w którym możecie wygrać olejek Bio Oil:
http://www.alejakobiet.pl/konkursy/2288.html

Powodzenia!

Komentarze

  1. fajny ten olejek, właśnie wzięłam udział w tym konkursie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i życzę powodzenia w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm