ROYAL BRAND MIESZANKA PRZYPRAW DO ZIEMNIAKÓW NA OSTRO

Dosyć dawno temu wysłałam zgłoszenie w wiadomości prywatnej na facebooku do Royal Brand. Trwała akcja testowania produktów tej marki. Po kilku tygodniach otrzymałam swoją przyprawę. Była to mieszanka przypraw do ziemniaków na ostro. Ponieważ któregoś dnia obrałam za dużo ziemniaków, postanowiłam, że wypróbuję tę mieszankę.


Surowe ziemniaki pokroiłam w plastry, a następnie na mniejsze kawałki. Podsmażyłam je na niewielkiej ilości oleju. 
Następnie połowę opakowania mieszanki rozmieszałam w wodzie. Powstałym płynem zalałam ziemniaki na patelni.



 Podusiłam kilka minut po przykryciem i GOTOWE!




Ziemniaki były smaczne, jednak musiałam je posolić. Bez soli wydawały się trochę mdłe. Smak potrawy był bardzo orientalny. Jednak użyłam chyba zbyt dużej ilości przyprawy - brakuje informacji na opakowaniu w jakich proporcjach używać tej mieszanki. 

Plusy:
naturalne składniki
 łatwość przygotowania
przyjemny orientalny smak
ciekawa alternatywa dla przygotowania ziemniaków

Minusy:
cena (ok. 4,50 zł/opak.)
dostępność
brak informacji o proporcji, w jakich powinien być używany produkt


Próbowaliście kiedyś przypraw Royal Brand? 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm