Halo Poznań (i nie tylko) ! Jesteście fit?

W ubiegły weekend wzięłam udział w pewnym wydarzeniu - Bądź w formie z MC - radiem. Event odbył się pod centrum handlowym King Cross w Poznaniu. Reklamował się jako darmowy trening fitness z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród. Ponieważ mieszkam niedaleko, postanowiłam, że się przejdę. Namówiłam nawet koleżankę, ale gdyby ona się nie zdecydowała, byłam bardzo zdeterminowana, by uczestniczyć w tym wydarzeniu, bo instruktorzy specjalizują się w zumbie <3 i aerobiku.
W sobotę byłyśmy chwilę wcześniej i bałyśmy się, że będziemy jedyne. Na szczęście wkrótce później pojawiła się grupka kobiet chcących zgubić kilkaset zbędnych kalorii tak jak i my. Bawiłam się świetnie! Trzy dziesięciominutowe sety zumbowo-salsowe ostro dały mi w kość, bo o godzinie  10 już mocno grzało już słońce. Oprócz wymarzonego sobotniego wysiłku udało mi się zdobyć następujące nagrody:

Zestaw próbek dzięki uprzejmości Super-Pharm (zestawy były różne, koleżanka miała pełnowartościowy błyszczyk) - wszystko do wygrania w konkursach :)


Próbki Palmers - zdobyte na stoisku marki + reszta prezentów od Super-Pharm - bidon i saszetka na ramię




Halo Poznań! jeśli macie wolną sobotę 9 sierpnia, idźcie pod centrum King Cross i poćwiczcie z rewelacyjnymi instruktorami. Mnie tym razem nie będzie i trochę żałuję, ale.... Fabryka Opinii wybiera się wkrótce na urlop. Upragniony jak nigdy! :-) 

Informacje i zdjęcia z imprezy znajdziecie na fp King Cross na facebooku. Możecie śledzić także wydarzenia zaproponowane przez MC Radio :) 

Korzystacie z takich wakacyjnych eventów? Jakie robią na Was największe wrażenie? 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm