Wibo Glamour Satin & Leather Polish

Zapewnie każda z Was dowiedziała się o promocji w Rossmannie 1+ 1 (drugi kosmetyk do makijażu za darmo). Musiałam, po prostu musiałam coś kupić, inaczej chyba bym się pochorowała ;)
Tym razem padło na lakiery, które od jakiegoś czasu są obecne w blogosferze.

Wybrałam lakiery Wibo:
Glamour Satin nr 3
oraz
Leather Nail Polish  nr 4


Przepraszam za jakość zdjęć i za moje odciski palców... Spieszyłam się, żeby pokazać Wam te lakiery, bo jutro koniec promocji!
Glamour Satin jest w rzeczywistości matowy, ale postanowiłam pokryć go top coatem, by nadać mu wyrazistości i blasku. Moim zdaniem lepiej wygląda w wersji błyszczącej, ale co kto lubi ;)
Ten, imitujący efekt skóry, lakier to dla mnie taki lekki piasek o nieco drobniejszej fakturze. Ale patrząc na pomalowane nim paznokcie mogę sobie wyobrazić fakturę skórzanej torebki lub butów.
Lakiery bardzo dobrze kryją w 2 warstwach. Trochę mi się porozlewały (sorki!), ale ciężko malować paznokcie po targach piwnych :P, dodatkowo lakiery mają normalne wąskie pędzelki, a ja wreszcie przekonałam się do tych grubszych (wiem, wiem niedawno na te grube narzekałam ;))




Czy warto je kupić? Same oceńcie. Mi się bardzo podobają. Na pewno, gdy je zmyje, wybiorę jeden z nich, by pokryć wszystkie paznokcie, a to rzadko mi się zdarza, żebym dwa razy pod rząd malowała pazurki tym samym lakierem. 
Przepraszam za zdjęcia z lampą... znowu jednak jest ten czas, kiedy nie mogę robić fotek o świetle dziennym - wychodzę jak jeszcze jest ciemno, wracam do domu, gdy JUŻ jest ciemno :(

Jak się Wam podobają te lakiery?
Co Wy upolowałyście na promocji w Rossmannie?

(ja lecę jeszcze dzisiaj na drobne zakupy, przypomniało mi się, że coś w kosmetyczce się kończy, no grzech byłoby nie skorzystać) :P




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm