CECE OF SWEDEN STOP WYPADANIU WŁOSÓW OPINIA O KURACJI

Już najwyższy czas, żebym napisała Wam recenzję kuracji przeciw wypadaniu włosów CECE Med of Sweden.


O otrzymanej paczce do testów pisałam Wam TU. Pod  tym linkiem znajdziecie również więcej zdjęć. Po przetestowaniu, opakowania kosmetyków niestety nie wyglądały zbyt estetycznie, by znowu je fotografować.
Minęło 30 dni odkąd rozpoczęłam testowanie. Codziennie myłam włosy szamponem, nakładałam odżywkę do spłukiwania oraz wcierałam ampułkę. Do tego każdego dnia jadłam jedną kapsułkę suplementu diety.
Początkowo nie widziałam żadnych efektów. Moje włosy wydawały się obciążone, a po nałożeniu ampułki moje włosy w dotyku były sztywne jak po spryskaniu lakierem. Po ok. 14 dniach zaczęłam zauważać różnice. Zaczęły się pojawiać baby hair, na szczotce zostawało coraz mniej włosów. Podczas ich mycia też jakby mniej ich wypadało. Z każdym dniem moje włosy zaczęły lepiej wyglądać - bardziej świeżo, zdrowo i błyszcząco. Odżywka i ampułki przestały obciążać włosy (nie wiem jak to możliwe). Bałam się, że szamponu i odżywki nie starczy mi na cały miesiąc codziennego stosowania. Na szczęście oba te kosmetyki są wydajne i mogłam ich używać jeszcze kilka dni po zakończonym teście.
Ostatecznie muszę napisać, że kuracja spełniła moje oczekiwania. Włosy może całkowicie nie przestały wypadać, ale ich wypadanie znacznie się zmniejszyło. Duży plus należy się kuracji za pojawienie się baby hair (już nie pamiętam kiedy w takiej ilości widziałam je na swojej głowie!). Włosy trochę mi się zagęściły, stały się przyjemne w dotyku...i wyglądają świeżo przez cały dzień. Nawet nie musiałabym ich ostatnio myć codziennie!

Niestety minusem kompleksowej kuracji jest jej cena:
szampon  - ok. 25 zł/300 ml
odżywka - ok. 25 zł/300 ml
ampułki - ok. 85 zł/30 szt. x 7ml
kapsułki (suplement diety) - ok. 35 zł/30 kapsułek
lotion (jeszcze nie przetestowany, otrzymałam dla przedłużenia efektów kuracji) - ok. 21 zł/75 ml
całość to koszt ok. 170 zł/miesiąc + lotion

Podobno najlepsze efekty kuracji widoczne są po 3 miesiącach regularnego stosowania. 

Ja po szampon i odżywkę z pewnością jeszcze sięgnę... Skoro bez problemu wystarczą na cały miesiąc codziennego stosowania przy średniej długości włosach, to nie jest aż taki wydatek. 

Stosowaliście podobne kuracje? Dawały efekty? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm