CECE OF SWEDEN STOP WYPADANIU WŁOSÓW Cece Med kuracja przeciw wypadaniu włosów

Wczoraj przyszła do mnie paczka wyjątkowa. Informację o akcji znalazłam w wrześniowym magazynie Shape, który nałogowo ostatnio kupuję ;-) Wybrano 10 testerek kompleksowej kuracji przeciw wypadaniu włosów Cece MED. Jestem jedną z nich!


W paczce znalazłam:
Szampon i odżywkę do spłukiwania


suplement diety


lotion do skóry głowy


ampułki do skóry głowy





Bardzo cieszę się, że zostałam testerką tej kuracji. Wypadające włosy są moją prawdziwą zmorą. Pełno ich na podłodze, w pościeli, a po praniu zbijają się w kulki i wypadają z pralki. Zobaczcie ile ich zostało w mojej dłoni wczoraj po przeczesaniu włosów palcami...


Codziennie tyle włosów wyciągam w ten sposób kilka razy...

Już wczoraj zaczęłam już testowanie tej kuracji. Jestem pełna nadziei. Dam Wam znać na pewno o jej skuteczności.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm