Kampania Streetcom Adidas 6 w 1

Pewnie wiele z Was bierze udział w kampanii Streetcom Adidas 6 w 1. Już dosyć dawno dotarła do mnie paczka ambasadorki, w której znalazły się:

2 dezodoranty Adidas 6 w 1 (dla mnie)


5 dezodorantów w 5 różnych wariantach (fresh, control, soften, intensive, pro clear) dla mojej dużyny


+ przewodnik ambasadorki i ulotki





Niektórzy uważają, że dla wszystkich powinny być przeznaczone jednakowe dezodoranty, inni, że każdy miał wybór i mógł otrzymać dezodorant, który najbarsziej odpowiada jego potrzebom lub podoba się pod względem zapachu. U mnie nie było problemu, kłótni ;-) . Bardzo szybko dezodoranty znalazły nowe właścicielki.  Dezodoranty rozdane, pierwsze opinie do mnie napływają. W większości bardzo pozytywne. Sama testowałam już dezodorant 6 w 1 w kulce w bardzo ektremalnych warunkach. Spisał się rewelacyjnie! Zarówno na weselu u przyjaciółki, na treningu zumbowym i podczas wieczornego biegania dał radę. Cieszy mnie to, że deozodoranty Adidas są coraz lepsze pod względem ochrony przed przykrym zapachem. Kiedyś strasznie zawodziły, teraz każdy kolejny wariant okazuje się być jeszcze lepszy. Do tego dostępne są w bardzo przystępnych cenach (w promocjach można je dostać "po taniości"!)

Używacie/używałyście? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm