Kapsułki piorące Vizir do prania białych i kolorowych tkanin. Projekt Grono Ambasadorów Everydayme

Zapewne wielu z Was jest zarejestrowanych na stronie everydayme.pl. Znajdziemy tu opinie innych użytkowniczek dotyczące produktów Procter & Gamble oraz całą masę porad. Możemy tu zamawiać rozmaite próbki, dzięki czemu przed zakupem możemy produkt przetestować i ocenić, czy spełnia nasze oczekiwania.
Niedawno na tej stronie ruszył nabór do projektów Vizir i Blend-a-med.
Dostałam się do obu! :-)

Dziś będzie tylko o kampanii Vizir i kapsułkach. Pasty Blend-a-med dojechały do mnie w ubiegłym tygodniu, więc na razie nie mam za dużo do powiedzenia (napisania ;)) na ich temat.

Dla siebie, w ramach udziału w projekcie Vizir, otrzymałam opakowanie (15szt.) kapsułek Vizir Original Fresh. Do rozdania natomiast dostałam 15 pojedynczych opakowań z kapsułką Vizir Original Fresh + 15 ulotek. Te małe opakowania z kapsułkami wyglądają naprawdę atrakcyjnie i zachęcająco. Wiele z nich znalazło już nowych właścicieli i zostały przetestowane.







Osobiście przed udziałem w kampanii miałam okazję przetestować kilka kapsułek Vizir (dostałam od znajomej oraz otrzymałam darmową próbkę właśnie z everydayme). Już wtedy się u mnie sprawdziły, dlatego byłam jeszcze bardziej zadowolona z udziału w projekcie.

Do tej pory testowałam już kapsułki Ariel, Persil i właśnie Vizir. Te ostatnie najbardziej przypadły mi do gustu. Całkiem nieźle radzą sobie z plamami (niestety nie wszystkimi i zdarza się, że czasem muszę prać drugi raz). Wielkim plusem kapsułek Vizir jest z pewnością to, że można prać zarówno tkaniny białe jak i kolorowe. To spory komfort i oszczędność miejsca, szczególnie jak się ma mikroskopijną łazienkę ;)



(taka drobna kompozycja własna ;))

Odkąd kapsułki do prania pojawiły się na rynku, coraz chętniej po nie sięgam. Zawsze kupowałam wielkie opakowania proszku do prania (bo było taniej). Niestety zajmował sporo miejsca, do tego przy odmierzaniu odpowiedniej ilości często go rozsypywałam i robił się bałagan.
W przypadku kapsułek - umieszczamy jedną na dnie bębna, wrzucamy pranie i ustawiamy odpowiedni program. Oszczędzamy w ten sposób czas i nerwy ;-)


Opakowania kapsułek są zazwyczaj bardzo estetyczne, więc można je trzymać nawet "na widoku".
W przypadku kapsułek Vizir minusem jest, że nie zawierają płynu do płukania. Wielu z moich rozmówców zwracało uwagę na ten mankament. Faktycznie, warto użyć dodatkowo płynu do płukania (producent zaleca Lenora ;)).

Aby nadać ładny zapach  praniu, kupiłam od razu do przetestowania inny wariant kapsułek Vizir - Fresh Flowers. Zapach nie jest  jednak bardzo intensywny. Jeśli komuś zależy na mocnym, długotrwałym zapachu wypranych tkanin, polecam kapsułki Ariel 3w1.

Ja jednak na pewno przy kolejnej okazji cenowej sięgnę po Vizir, Original Fresh.

Które z kapsułek dostępnych na polskim rynku możecie polecić?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm