La Roche Posay Effaclar Duo + opinia

Pod koniec października chwaliłam się Wam możliwością przetestowania kremu La Roche Posay Effaclar Duo +. Dałam sobie sporo czasu na testy, byłam bardzo ciekawa jego działania przez dłuższy okres, a nie tylko kika dni... Dziś jestem gotowa podzielić się z Wami opinią.
Po pierwszym użyciu Effaclar Duo + mnie zachwycił. Szybko się wchłonął, skóra praktynie od razu była lepiej nawilżona i gładka. Po kilku dniach zauważyłam, że pory stają się mniej widoczne, a drobne niedoskonałości powoli zanikają. Skóra zyskała ładny, zdrowy odcień, zdecydowanie lepiej wygląda, a krostki i pryszcze zdecydowanie zaczęły się rzadziej pojawiać. Byłam gotowa kupić nawet kolejne opakowanie! Nawet moja siostra stwierdziła, że mam coraz lepszą cerę. Niestety im dłużej używałam tego kremu, tym efekty stawały się mniej spektakularne. Tak jakby jego działanie zatrzymało się w miejscu i nic więcej nie dałoby się zrobić. Może po prostu się nie da? ;) Do plusów tego produktu zaliczyłabym ekspresowe wchłanianie i to, że nadaje się pod makijaż. Nie roluje się, nie zlepia w grudki. Jest bardzo wydajny. 40 ml starczyło mi na 2 miesiące regularnego stosowania! Działa rewelacyjnie. Poprawia wygląd skóry i sprawia, że jest w zdecydowanie lepszej kondycji. Minusem oczywiście jest cena - ok. 50 zł/40 ml.
La Roche Posay Effaclar Duo +  mógłby zostać ze mną na dłużej, ale prawdopodobnie moja skóra za szybko się do tego kremu przyzwyczaiła. Dodatkowo... mam kolejne kremy do przetestowania :-)





Używacie kosmetyków La Roche Posay?
Który polecilibyście najchętniej?



Komentarze

  1. Miałam kiedyś krem do twarzy Effaclar H i strasznie po użyciu mnie twarz piekła, ale np. żel do mycia twarzy bardzo lubię i czasami kupuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm