Noble Health Provital Activ+ opinia recenzja

Witajcie, 

Kiedyś w jednym z kolorowych magazynów kobiecych natknęłam się na artykuł dotyczący suplementów diety z wartościowymi składnikami. Zwracano uwagę m.in na ekstrakt z jęczmienia, który znajduje się m.in. w produkcie Noble Health Provital Activ+. 


Bardzo ucieszyłam się mając możliwość nawiązania współpracy z producentem i testując właśnie ten produkt. Oprócz modnego i cennego ekstraktu z zielonego jęczmienia preparat Provital Activ+ ma w swoim składzie jeszcze sporą ilość witamin i minerałów, które wspierają codzienne prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Szczegóły dotyczące składu znajdziecie na stronie producenta: http://sklep.noblehealth.com/produkt/provital-activ


Przed kuracją byłam ciągle senna, zmęczona, bez energii. Miałam wrażenie, że gdy tylko zamknę oczy mogę spać w każdej pozycji do białego rana, albo nawet do popołudnia następnego dnia. Dziwiłam się, bo od dłuższego czasu uprawiam regularnie sport, który dodawał mi energii i skutecznie zwalczał gorsze samopoczucie. Od dłuższego czasu to już nie działało. Po otrzymaniu produktu od razu przystąpiłam do testowania. Opakowanie Provital Activ+ zawiera 120 tabletek, które wystarczają na 60 dni kuracji. Są dosyć sporej wielkości, ale nie miałam problemu z ich połknięciem. Tak naprawdę na początku nic się nie działo, ale po kilkunastu dniach zauważyłam drobną różnicę, która z każdym dniem stawała się coraz bardziej widoczna. Zaczęłam lepiej sypiać, mniej razy budziłam się w nocy. Jestem bardziej spokojna, mniej poddenerwowana. Wczesne wstawanie już nie sprawia mi wielkich trudności. Łatwiej mogę się skupić na pracy, polepszyła się moja koncentracja. Nie spodziewałam się aż takich efektów. Myślę, że to bardzo fajny produkt dla osób zmęczonych, zapracowanych i zagonionych. Ja kupiłam już kolejne opakowanie w promocyjnej cenie. Chcę kontynuować kurację!


Stosujecie suplementy diety? Mieliście okazję testować te z oferty Noble Health? 


Komentarze

  1. Super opinia. Chętnie zakupię produkt. Moja praca jest bardzo stresująca więc liczę że mnie też pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opinia. Chętnie zakupię produkt. Moja praca jest bardzo stresująca więc liczę że mnie też pomoże:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm