Znowu zgrzeszyłam :P Lakiery do paznokci są moją słabością... :P

Dzisiaj krótki wpis... 
Macie już nowy (stary) numer Joy? Wróciłam z urlopu  i udało mi się z opóźnieniem kupić go razem z upatrzonym odcieniem lakieru Yves Rocher. Cena magazynu z dodatkiem to tylko 5,99 zł :D Lubię takie promocje cenowe.
Nie mogę się doczekać aż pomaluję nim paznokcie :D 


oprócz tego kupiłam jeszcze kolejne 2 lakiery:



no, bo jak tu się oprzeć, gdy w twoim supermarkecie likwidują stoisko kosmetyczne i lakiery kosztują ok. 2-5 zł :D


Też macie taką słabość do lakierów do paznokci? Jakie kupiłyście ostatnio? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm