-49% Rossmann UPOLOWANE LAKIERY do paznokci

Cała blogosfera już żyje tą informacją. W Rossmannie znów promocje na kolorówkę... tydzień po tygodniu nasze portfele będą robiły się coraz uboższe... Ale taka okazja...
W sumie chciałam kupić tylko biały lakier do stempli, do rąk wpadł mi także czarny i stwierdziłam, że ten, który posiadam w domu w kolorze czarnym stał się już glutowaty i w takiej atrakcyjnej cenie muszę go czymś zastąpić... no a później do koszyka wpadła cała reszta:






czarny: Wibo Extreme Nails, nr 34
biały z różowym shimerem: Wibo Extreme Nils, nr 400
czerwony : Wibo Golden Nails, nr 1
pastelowy róż: Wibo Garden, nr 5
fuksja: Miss Sporty Check matte nr 002
grafit (na zdjęciu wyszedł lekko fioletowy): Rimmel Salon Pro nr 711 Punk Rock

Chyba powinnam omijać Rossmanna w takcie takich promocji szerokim łukiem :P Za wszystko zapłaciłam jednak ok. 25 zł, a Wibo Garden kosztował mnie chyba 1,82 zł Jak się nie skusić?
A co Wy upolowaliście w Rossmannie? Czy czekacie na kolejne tygodnie promocji? 

Wszystkie lakiery zamierzam w najbliższym czasie przetestować na swoich łapkach, więc ciekawych zapraszam do śledzenia bloga :-) 

Komentarze

  1. Nominacja 😊 http://wszystkookosmetykach-mojerecenzje.blogspot.com/2015/11/34-libster-blog-awards-2015.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm