Miss Sporty Check matte nr 002 lakier do paznokci

Niedawno pochwaliłam się Wam moimi łowami w Rossmannie (promocja -49% m.in. na lakiery do paznokci-  TU). Dziś chciałam Was zapoznać bliżej z jednym z tych lakierów - Miss Sporty Check Matte nr 002. Sama jestem fanką różnych odcieni ciemnego różu na paznokciach, więc ten kolor po prostu mnie urzekł. Lakier kupiłam w promocji za ok. 4 zł.
Jest to lakier o wykończeniu matowym. Miałam nadzieję na fajny matowy efekt, niestety fajny on nie był... Lakier dość mocno smuży, widać pociągnięcia pędzelka. Oryginalny matowy efekt mnie nie zadowolił, dlatego dwie warstwy lakieru przykryłam błyszczącym top coatem. Całość prezentuje się teraz tak:






Krycie tego lakieru oceniam na bardzo ok. Jedna warstwa była już prawie wystarczająca, ale jednak wolę zawsze nałożyć drugą. Kolor jest cudowny! Jak ktoś lubi takie odcienie, z pewnością będzie zauroczony. Trwałość z top coatem (Sally Hansen Insta Dri) jest bardzo zadowalająca. Lakier mam na paznokciach 5 dni i nie widzę nawet najmniejszego ubytku. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, pomimo tego, że matowy efekt nie był tym, czego oczekiwałam. 

Komentarze

  1. Ja wypróbowałam czarny mat tez tej firmy i kompletna porażka, smugi, smugi i jeszcze raz smugi nie polecam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm