Always Sensitive - testujemy "babskie sprawy"


Cześć,

Ostatnio nie brałam udziału w ciekawych akcjach, a moje chwilowe tempo życia nie pozwoliło na pokazanie Wam produktów, które miałam okazje przetestować. Systematycznie będę nadrabiać zaległości. 
Udział w projekcie Always Sensitive zmotywował mnie do tego, by nieco "odkurzyć" bloga i napisać kilka słów o typowo babskim temacie.




Razem z moimi przyjaciółkami i znajomymi testujemy  nowy wariant podpasek Always - Always Sentisive. Biorąc pod uwagę ostatnią modę na trend "free bleeding", ja jednak pozostanę przy odpowiedniej ochronie w czasie "tych dni" i przy komforcie zamiast zażenowania ;) 

Podpaski Always kupuję najczęściej. Przede wszystkim zapewniają mi bezpieczeństwo i właśnie komfort, który w tym czasie jest bardzo pożądany. Wersja Sensitive, jak sama nazwa wskazuje, jest bardziej delikatna, miękka i przyjemna, nawet przy wrażliwej skórze. Osobiście wyczuwam mniej substancji zapachowej, która czasem może powodować podrażnienia. Always Sensitive przypadły mi do gustu i prawdopodobnie będę je teraz kupować całkiem często. Moje koleżanki - testerki również wypowiadają się na ich temat bardzo pozytywnie.
Dziewczyny, a Wy miałyście okazję je przetestować?


#alwayssensitive

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm