Milkshake mix kolorów Celia na paznokciach lakiery do paznokci

Już dawno miałam przetestować wygrane lakiery do paznokci Celia. Udało mi się to dopiero w ubiegłym tygodniu. Postanowiłam zrobić na paznokciach "maziaki" metodą foliową.
By w ten sposób pomalować paznokcie, potrzebujesz:

folię spożywczą, nożyczki i wybrane lakiery do paznokci.

Folię tniemy na małe kawałeczki. Paznokcie malujemy jednym odcieniem lakieru. Gdy ten przeschnie, nakładamy drugi odcień dość sporymi kropkami. Możemy też dodatkowo "maźnąć' kilka kropek lakierem, którego użyliśmy jako bazy. Przykładamy folię i za jej pomocą tworzymy finezyjne wzorki. Zdarza się, że musimy nałożyć kolejną warstwę kropek, bądź użyć dodatkowego kawałka folii, więc lepiej przyszykować ich sobie więcej ;)
Całość warto pokryć top coatem pryspieszajacym wysychanie i utwardzającym nasz manicure.

U mnie tym razem wyglądało to tak:



Użyłam 2 lakierów Celia (nr 8 i 10)





Oba kolorki są bardzo ciekawe. Początkowo ten pierwszy wydawał mi się taki lekko "trupi" :P ale nic z tych rzeczy. Ładnie prezentuje się na paznokciach. jako duży plus muszę podkreślić to, że szybko wysycha. Nie wiem jak z jego trwałością. Z moim top coatem trzyma się już 4 dzień i nie zamierza odpryskiwać ;) 

Podoba się? 




Komentarze

  1. bardzoo mi sie podoba !;)
    nie słyszałam o tym sposobie, aleee na pewno go wykorzystam :)
    piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm