Podsumowanie lutego

Konkursowo w lutym było podobnie jak w styczniu. Bez rewelacji z nagrodami. Za to udało się kilka razy pójść do kina za darmo:
Lego Przygoda - ten film nawet mnie rozbawił :-)
Zimowa opowieść - trochę za dużo elementów fantastycznych, za którymi nie przepadam, ale przyjemnie się oglądało
Smak curry - moja opinia znajduje się TU
Noc Oscarowa - w piątek w ramach Enemefu (Nocnego maratonu filmowego) wyświetlono 4 filmy nominowane do tegorocznych Oscarów:
Zniewolony - świetny, wciągający, szokujący, wzruszający
Wilk z Wall Street - bardzo dobry, kontrowersyjny, z rewelacyjną grą Leonardo di Caprio, Margot Robbie, i Jonaha Hilla.
Tajemnica Filomeny - naprawdę dobre kino, ciekawy, bardzo wzruszający, na końcu wycisnął mi trochę łez ;)
Grawitacja 3d - najmniej przypadł mi do gustu, jednak efekty specjalne, napięcie i sceny - powyżej oczekiwań

Oprócz tego mój przepis kulinarny został opublikowany w "Przepisach czytelników", za co zgarnęłam 75 zł :-), zdobyłam szklankę Żywca z konkursu "Dopełnij facebooka", bon do Home & You za 100 zł, vouchery do kina z Orange Film (fb - Złote Kciuki), 4-pak Redd'sa i piwną koszulkę dla męża, trzy czteropaki Tyskiego :-) No i załapałam się do kampanii Streetcom Dermena. Wpadło jeszcze kilka drobnych nagród. Mam jednak nadzieję, że marzec będzie przełomowy :-)

Jak u Was z nagrodami/testowaniem/opiniami? I komu kibicujecie podczas dzisiejszej gali Oscarowej?



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm