DNI LIFESTYLE W SUPER-PHARM ZAKUPY NOBLE HEALTH BIAŁA PERŁA

Czy Was też ogarnęło zakupowe szaleństwo z okazji dni LifeStyle w Super-Pharm? 
Dwa dni z mega promocjami oraz -50% na wybrane grupy produktów lub całe marki!
Na pewno było z czego wybierać, na pewno wielu upatrzonych produktów brakowało i na pewno kolejki do kas były dłuższe niż zwykle...
Ja niestety miałam zaledwie kilkanaście minut w sklepie, bo cały ten tydzień jest dla mnie bardzo zwariowany... Wrzuciłam więc do koszyka:
1) Noble Health Get Slim Daytime w promocyjnej cenie ok. 27 zł.
Wcześniej testowałam już i opisywałam ten produkt na blogu TU.
Postanowiłam do tego produktu wrócić, ponieważ moja ochota na słodycze jest ostatnio nie do poskromienia. Przede mną 15 dni testowania. O efektach powiadomię Was wkrótce :)
2) Płyn do naczyń Morning Fresh za 0,01 zł (załapałam się do akcji testowania ogłoszonej na facebooku) 
3) Biała Perła - 5 dniowy system wybielania zębów. Szykujcie się na zdjęcia dla ludzi o mocnych nerwach :P Kiedyś stosowałam paski wybielające, ale niestety Blend-a-med zostały wycofane ze sprzedaży, a te, których używałam z Allegro również są już niedostępne. Jestem ciekawa efektów. Piję bardzo dużo kawy, przez co co jakiś czas robię sobie domową kurację wybielającą :-) Białą Perłę upolowałam w cenie 39,99 zł
4. Eveline Slim Extreme krem-serum wyszczuplające przyda się na pewno na wiosnę.. za chwilę będziemy pokazywać więcej ciała :-) Było w promocyjnej cenie 8,99 zł + gratis maskara Eveline, no nie mogłam przejść obojętnie ;)
5. Ściereczki Presto - przy zakupach za min. 35 zł kosztowały tylko 3,99 zł/72 szt (do różnych powierzchni) Wpadły również do zakupowej siaty.


Żałuję, że miałam tak mało czasu i ż odwiedziłam Super-Pharm tylko jednego dnia. Może to i lepiej, bo zostawiłabym tam majątek ;)
A co Wam udało się upolować podczas Dni Lifestyle?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm