a Tab testowanie sklepu internetowego http://a-tab.com.pl/


Witajcie :)
Tym razem załapałam się na ciekawe testowanie dzięki TestMeToo. Miałam okazję przetestować sklep internetowy a Tab. Każdy uczestnik testu otrzymał bon o wartości 20,00 zł oraz darmową wysyłkę :) Być może to niewiele, ale w tym sklepie można znaleźć naprawdę sporo produktów poniżej tej kwoty. Oglądając produkty w tym sklepie miałam ochotę kupić sporo, jednak przed zakupowym szaleństwem hamuje mnie zbliżający się urlop ;) 

Ale do rzeczy... Zamówienie złożyłam w Boże Ciało (czwartek - 4.06.). Otrzymałam po drodze kilka maili informujących mnie na jakim etapie znajduje się zamówienie. Ostatecznie dotarło do mnie za pośrednictwem kuriera w poniedziałek 8.06. Biorąc pod uwagę święto i weekend, po prostu szybciej się nie dało ;) Całość dobrze zabezpieczona, w folii bąbelkowej i papierze. Dodano fakturę i formularz zwrotu towaru. Pewnie ciekawi Was co kupiłam? :)


Taką oto zapachową świecę: 





(cena 19,00 zł)

Sam sklep jest bardzo intuicyjny, dość łatwo znajdziemy w nim wszystko, co potrzebujemy. Podoba mi się estetyka sklepu - wygląda bardzo nowocześnie. 
Od siebie dodałabym jeszcze opcję "ostatnio oglądane" oraz wyszukiwanie np. po cenie rosnąco. Lubię często dodać do zakupu jakiś tani, ale ładny produkt. Przydałaby się również wyszukiwarka produktów po kolorach. wtedy łatwo skompletować interesujące nasz przedmioty. 


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zakupu w sklepie http://a-tab.com.pl/. Duży  plus za sprawną realizację zamówienia oraz produkty oznaczone logo sklepu (zapewne dostępne tylko w ramach właśnie tego sklepu). Darmowa dostawa powyżej 50 zł również kusi. Z pewnością, gdy tylko będę szukać prezentów dla najbliższych, zajrzę do tego sklepu. Może kiedyś zrobię również sobie jakiś prezent? Podoba mi się wiele pozycji, naprawdę jest w czym wybierać. 

Testowaliście kiedyś w podobny sposób sklep internetowy? Jaki produkt ze sklepu a Tab wybralibyście dla siebie? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm