Lakier do paznokci Bell Hypoallergenic odcień 35 opinia

Skuszona promocją w Rossmannie m.in. na lakiery do paznokci -49%, kupiłam ten oto lakier:
Bell Hypoallergenic w odcieniu 35. W mojej kolekcji lakierów niewiele było kiedykolwiek lakierów Bell, więc stwierdziłam, że to doskonały powód, by zobaczyć, co marka Bell ma do zaoferowania.
Patrząc na lakier w buteleczce byłam zachwycona. Grafit ze srebrnymi drobinkami... wspaniałości!
Wylądował w moim koszyku wraz z odżywką do paznokci Bell (jej testowanie jeszcze przede mną).
Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się ten lakier:







Niby wszystko w porządku, dobre krycie przy 2 warstwach. Pędzelek trochę niewygodny, ale idzie się przyzwyczaić. Na paznokciach lakier wytrzymuje kilka dni, chociaż dość szybko pojawiają się drobne odpryski. Zmywanie tego lakieru do koszmar! Jest podobne do zmywania brokatowych lakierów. Ostatecznie mnie nie przekonał. Myślałam, że paznokcie będą lśnić i błyszczeć drobinkami, a pomalowana powierzchnia będzie idealnie gładka. Lakier na paznokciach jest jednak lekko chropowaty. No niestety... nie wiem czy do niego wrócę...

A Wam jak przypadł do gustu?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm