EVELINE COSMETICS UV TOP COAT UTWARDZACZ Z EFEKTEM UV 3in1

Ostatnio, tradycyjnie zupełnie przypadkiem do koszyka w osiedlowej drogerii wpadł mi utwardzacz do paznokci  Eveline. Buteleczka ma pojemność 12 ml i kosztowała mnie 11,99 zł. Wiem, że w niektórych drogeriach sieciowych można dostać produkty Eveline do paznokci nieco taniej (w Superpharm sporo odżywek Eveline teraz w promocji za 9,99zł). Akurat tego dnia szłam na wesele do kuzynki, postanowiłam więc od razu cudo to wypróbować.

Jak zachwala producent na opakowaniu, produkt ma :
świecić w ultrafiolecie
nabłyszczać
przedłużać trwałość lakieru

Po nałożeniu dwóch warstw lakieru Golder Rose Rich Color nr 26, spryskałam paznokcie sprayem przyspieszającym wysychanie lakieru Avon (ostatnio kosmetyk ten daje mi naprawdę sporo radości :-)). Na to nałożyłam utwardzacz z efektem UV Eveline. Paznokcie dosyć szybko wyschły. Jednak trochę się oszczędzałam i nie dotykałam krawędzi i ostrych przedmiotów. Wyszło super! Utwardzacz nieco rozjaśnił kolor bazowy lakieru, ale nawet to przypadło mi w tym wypadku do gustu. Niestety paznokcie u stóp nie wyschły chyba za dobrze (kilka godzin chodziłam w japonkach), bo po zdjęciu półbutów i przebraniu się w sandałki, zauważyłam lekko zsunięte i pofalowane fragmenty lakieru :( Ponieważ lakier jest bezbarwny, ciężko było mi zauważyć, czy nie rozlał się poza granice paznokcia. Po pewnym czasie w tych miejscach pojawiła się sucha, biała warstwa, która bez problemu odeszła. Dopiero wtedy poczułam, że mam perfekcyjny (jak na moje warunki i umiejętności) manicure. Poza tą wpadką z paznokciami u stóp, utwardzacz spisał się znakomicie. Lakier wytrzymał na paznokciach u rąk ...uwaga!!!! 6 DNI beż żadnego odpryśnięcia. To jak dla mnie totalny rekord. Nie miałam niestety możliwości sprawdzenia, czy faktycznie świeci w ultrafiolecie, ale gdy się tego dowiem, poinformuję Was o tym :-) 

Plusy:
1. Szybko wysycha
2. Dobrze się rozprowadza, konsystencja jest w porządku ;)
3. Wydłuża trwałość lakieru!!!
4. Nabłyszcza paznokcie (poradził sobie nawet z matowym wykończeniem pękającego lakieru z wczporajszego posta

Minusy:
1. Rozjaśnia kolor lakieru, co czasem może zniszczyć wymarzony efekt manicure

I na deser kilka fotek:




Utwardzacz jest bezbarwny, ale pod pewnym kątem w buteleczce widać lekko niebieskie zabarwienie...

a już wkrótce dzięki http://klub-ekspertek.ofeminin.pl/ testować będę kolejny produkt Eveline:

Eveline Płynne Szkło Top Coat Mega Połysk

Już nie mogę się doczekać :-D

edit(11.07.2013): Teraz mogę już śmiało napisać. Paznokcie pomalowane lakierem Classics i utwardzaczem Eveline, po dwóch dniach nałożony pękający lakier do paznokci H&M, na to kolejna warstwa utwardzacza i miałam perfekcyjny (jak na moje warunki) manicure przez 6 dni! To prawdziwy rekord. Dwa razy użyłam także sprayu przyspieszającego wysychanie lakieru Avon. Po prostu uwielbiam ten kosmetyk. Już nie drażni mnie to, że wszystko dookoła jest tłuste. Najważniejsze, że dowolny lakier wysycha ekspresowo. najwyżej się posprząta... Dodam, że wcale się przez ten czas nie oszczędzałam i wykonywałam standardowe czynności domowe: sprzątanie, zmywanie, gotowanie, krojenie i obieranie warzyw i owoców pranie itp. 
Dzisiaj pojawiły się pierwsze drobne odpryski, które mogę zatuszować pękającym lakierem. Pewnie tak zrobię, bo dopiero jutro mam zamiar zmienić lakier na najbliższy weekend.
Wypróbowałam też pękający lakier H&M w odcieniu srebrnym brokatowym. Mam go w tej chwili na paznokciach u stóp. Jeśli zdjęcia wyjdą ładnie, może Wam pokażę :-) 

Komentarze

  1. Super, chyba się kiedyś skuszę na ten utwardzacz AVON, bo szarpie mnie, gdy muszę czekać nawet kilka godzin żeby mi stwardniał lakier! ;d
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spray przyspieszający wysychanie lakieru Avon jest naprawdę skuteczny. Jego największą wadą jest słaba wydajność, dlatego warto polować na promocyjną cenę :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm