Lakier do paznokci H&M Nail Polish Superpink

Jakiś czas temu chwaliłam się Wam nowym lakierem do paznokci kupionym w promocji w H&M.
Po zabawach z kolorami i pękającym lakierem i testach płynnego szkła Eveline, wreszcie wczoraj pomalowałam nim swoje paznokcie.
O płynnym szkle napiszę nieco później, ponieważ potrzebuję więcej czasu na ocenę.
Lakier H&M Nail Polish ma niewielką pojemność (5ml), co uważam za zaletę, ponieważ lakiery do paznokci bardzo szybko mi się nudzą, mam więc nadzieję, że tego zużyję w całości. Pędzelek jest krótki, chociaż przez to nieco niewygodny. Mam długie, dość masywne palce i ciężko mi się malowało szczególnie paznokcie u stóp. Poza tym szybko wysycha. Pierwsza warstwa była sucha prawie od razu. Na drugą mogłam szybko nałożyć utwardzacz Eveline z UV. Mam nadzieję, że jutro na imprezie, na którą się wybieram, będą mieć ultrafiolet, to zdam Wam relację czy to działa :-) Całość spryskałam już wiecie jakim sprayem i... jestem zachwycona :-)
Kolor jest piękny, w odcieniu fuksji z lekkim granatowym, perłowym wykończeniem. Niestety odcień, którym się mieni, bardziej widoczny jest w słoiczku niż na paznokciach, ale i tak jest super :-)
Zakochałam się w tym kolorku <3
Napiszę Wam później jak długo wytrzymał. Po prostu nie mogłam doczekać się, by pokazać Wam ten odcień...








Zdjęcie niestety nie do końca oddają ten kolor. Przypomniało mi się, że jak byłam dzieckiem, babcia nazywała ten kolorek "biskupim", wiecie dlaczego? :P

edit 21.07.2013r. : Lakier z utwardzaczem trzymał się na paznokciach tylko 4 dni... trochę mało... Dzisiaj jednak dałam popalić dłoniom - sprzątałam, prałam ręcznie, sporo zmywałam i gotowałam. Na kilku paznokciach pojawiły się drobne odpryski, więc postanowiłam zmyć lakier. Mimo wszystko i tak będę go uwielbiać i często używać. Szkoda, że nie mogliście zobaczyć jak pięknie mieni się w słońcu :-)
Wczoraj byłam z siostrą w H&M i już niestety nie widziałam tego lakieru. Pojawiły się jednak podobne, w nowej szacie graficznej. Będę czekać na okazję cenową ;) W sumie cena regularna tego lakieru to tylko 4,90 zł (przypominam 5 ml), więc raczej każda z nas może sobie na niego pozwolić.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm