Darmowa próbka Lacoste

Kochani,
Polecam Wam skorzystanie z formularza poniżej:
http://www.fragrances.lacoste.com/US/eau-de-lacoste-l-12-12-noir-free-perfume-sample
Można zamówić darmową próbkę perfum renomowanej marki, której przedstawiać chyba nikomu nie trzeba. Zaznaczyłam dwie ostatnie próbki. Mam nadzieję, że dotrą. Ostatnim razem, gdy wypełniłam formularz, otrzymałam taką próbkę:

Jest to roletka Eau de Lacoste Eau de Parfum Pour Femme 6 ml

Pachnie przepięknie i długo utrzymuje się na skórze. Pokochałam ją chyba z wzajemnością <3 Niestety oryginalny produkt kosztuje trochę i niekoniecznie mogę sobie na niego pozwolić. Ale kto wie, może kiedyś :-)
Ciekawe jakie próbki przyjdą tym razem... Na pewno się Wam pochwalę. Mam nadzieję, że i Was odwiedzi listonosz z pięknym zapachem prosto od Lacoste :-)

Uwaga - podobno są problemy z kodem pocztowym. Ja ich nie miałam, ale gdyby się takowe pojawiły, wysyłajcie do skutku!
Powodzenia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm