Lakier do paznokci KOBO Professional Colour Trends

Jakiś czas temu wygrałam w konkursie 6 lakierów KOBO Professional Colour Trends. Początkowo malowałam nimi pojedyncze paznokcie tworząc kolorystyczną tęczę z innymi lakierami. Efekt bardzo mi się podobał (niestety nie zrobiłam wtedy zdjęć, ale gdy znów pomaluję tak paznokcie to Wam pokażę, bo moim zdaniem wyglądały super). Problemem był tylko kolor płytki paznokcia po zmyciu lakierów KOBO w odcieniach niebiesko-zielonych. Moje paznokcie były po prostu sine :(
Tym razem postanowiłam nałożyć na paznokcie lakier KOBO w odcieniu 25 Amsterdam na wszystkie paznokcie u rąk.



Samo malowanie - ok, lakier łatwo się rozprowadza, pędzelek jest wygodny, wszystko bez zarzutu. Pierwsza warstwa schnie szybko, druga schła bardzo długo, pomimo nałożenia utwardzacza i spryskania dobrze znanym Wam sprayem Avon. Kolor bardzo przypadł mi do gustu. Jednak...








Największym minusem tego lakieru jest trwałość. Po dwóch dniach (!) mimo zastosowania mojego ulubionego utwardzacza, pojawił się pierwszy odprysk:




Następnego dnia rano znacznie się powiększył, a wieczorem paznokcie nadawały się tylko do zmycia.

Plusy:
kolor
łatwa aplikacja
wygodny pędzelek

Minusy:
trwałość
druga wartstwa długo schnie

Cena: 9,90 zł/7,5 ml

Odcienie lakierów KOBO Professional znajdziecie na stronie:
http://www.koboprofessional.pl/kobo.html (Produkty-> Paznokcie -> Colour Trends Nail Polish)

Przepraszam Was za nieestetyczne zadarte skórki na zdjęciach, mam stresujący czas w życiu i ciągle je skubię :((



Dajcie znać, czy używałyście lakierów KOBO. Jakie są Wasze wrażenia?












Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm