Miss Selene Mini Lakier do paznokci

Ostatnio dostałam od szwagierki błękitny lakier do paznokci Selene, ja kupiłam jej wówczas fioletowy ;) Wcześniej wybrałam jeszcze odcień czarny tego lakieru z delikatnym brokatowym akcentem w kolorze granatowym. Dopiero niedawno miałam okazję wypóbować oba lakiery.

Błękit urzekł mnie już dawno, a czerń miała być przeznaczona na wesele koleżanki, jednak po głębszym namyśle, stwierdziłam, że na wesele ten kolor nie będzie zbyt odpowiedni.
Błękitnego lakieru na paznokciach nie zdążyłam sfotografować, bo musiałam go szybko zmyć. Wyglądał cudownie, ale utrzymał się tylko 1 dzień pomimo zastosowania utwardzacza UV Eveline. Masakra :(
Wczoraj pomalowałam paznokcie czernią z granatowymi refleksami:





Kolor również bardzo przypadł mi do gustu, tym bardziej, że osobiście wolę na paznokciach mieć ciemne lakiery. Nałożyłam dwie warstwy, po nich utwardzacz z Eveline i niestety lakier nie wyschnął dobrze zanim położyłam się spać, a paznokcie malowałam dobre 1,5 godziny przed spaniem.Utwardzacz sprawił wrażenie, że w świetle dziennym lakier ten wygląda bardziejna granatowy niż czarny, ale i ten efekt bardzo mi się podoba. Szkoda tylko, że od czubków paznokci zaczyna się już łuszczyć :(
Spróbuję jeszcze pomalować w weekend jednym z nich paznokcie u stóp i zobaczymy jak wówczas się sprawdzi.



Ostatecznie lakier oceniam na db- (tylko ze względu na kolorki i cenę)

Cena 2,99 zł/5ml

A jak wyglądają Wasze odczucia dotyczące tych lakierów?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm