Post na koniec lata ;)

Kochani w tym roku poza Jastarnią, nie udało mi się nigdzie wyjechać. Na 5 dni nad morzem, mogłam opalać się zaledwie przez jeden. Pod koniec lata udało mi się wygrać zestawy kosmetyków do opalania ;-)
Z www.cosmo.pl dostałam kosmetyki Lancaster wraz z ręcznikiem i torbą plażową:


Bardzo się ucieszyłam, bo nigdy wcześniej nie miałam okazji testować takich ekskluzywnych kosmetyków do opalania. 

Wczoraj dotarł do mnie zestaw kosmetyków Avon:

Nawilżający samoopalacz o tropikalnym zapachu do skóry twarzy i ciała o jasnej karnacji
Złocisty balsam wzmacniający opaleniznę
Naprawczy krem ochronny do twarzy dla skóry wrażliwej SPF 50
Nawilżający spray ochronny SPF 15
Olejek w sprayu wzmacniający opaleniznę

Fajnie :) Szkoda tylko, że kosmetyki dotarły po moim wyjeździe, a poza nim nie miałam czasu na "opalankę". Wcześniej używałam sprayu po opalaniu z Avon i byłam zadowolona. Na testy tych kosmetyków będzie trzeba poczekać pewnie niecały rok...

Ostatnio doszły mnie słuchy, że kosmetyki Avon są teraz produkowane w Chinach, a do tego testowane są na zwierzętach. Przez długi czas byłam fanką kosmetyków z katalogów Avon. Te, które otrzymałam jako nagrodę są na szczęście robione w Polsce. Do moich faworytów należały serie Foot Care, Advanced Techniques + rozmaite wody perfumowane i kolorowe kosmetyki takie jak np. poczwórne cienie. Niestety zauważyłam, że sporo z moich ulubieńców jakościowo bardzo się pogorszyła. Nie wiem, czy to wina tego, że właśnie są produkowane gdzie indziej, czy po prostu także tną koszty przy produkcji. Wiem, że teraz na pewno będę sięgać po nie rzadziej. Nie wiem czy plotka o produkcji w Chinach jest prawdziwa czy nie, może od zawsze tak było. Na pewno moja baza pod cienie z Avon pochodzi właśnie z tego kraju.

Podzielcie się opinią czy używaliście kiedyś kosmetyków Lancaster? Co sądzicie o serii do opalania z Avon? Sama chyba przetestuję wkrótce ten samoopalacz, bo w tym miesiącu idę na wesele! Obym tylko nie była pomarańczowa;) Możecie też napisać jakich macie faworytów z Avon. Być może mimo wszystko skuszę się na ich przetestowanie. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm