Wczorajsze błękitne niebo zinspirowało mnie do tego, by kolor ten pojawił się na moich paznokciach. Sięgnęłam po raz kolejny po lakier Selene, odcień 220. Dziś niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć w świetle dziennym. Obawiam się jednak, że jutro może zacząć odpryskiwać. Tak działo się, gdy miałam go ostatnim razem na paznokciach. Dlatego jeszcze dzisiaj pstryknęłam kilka fotek. Ogólnie jest to piękny lakier, w wyjątkowym odcieniu błękitu. Niestety mały pędzelek sprawia, że trzeba się trochę pomęczyć zanim pomalujemy nim płytkę paznokcia. Szczególnie, gdy jest ona dość duża jak u mnie.
Dwa paznokcie pociągnęłam matowym topem z brokatem Wibo.
Jak się podoba?






(rzeczywisty kolor lakieru jest prawie identyczny jak na zdjęciach z lampą)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm