Cudak Cudowny brokat Laker LIFE z Super-Pharm brokatowy nr 40 fioletowy

Dzisiaj mam dla Was cudaczka z Life, który wzbogaci każdy manicure i nada mu karnawałowego looku. Mowa o pięknym maleństwie Life nr 40. W zgrabnej, pękatej mini buteleczce zatopione są kropeczki, sześciokąty  i drobny pyłek w odcieniach fioletu, różu, srebra, zieleni, seledynu, czyli same cudeńka! :-)
Nałożyłam go na dwie warstwy lakiery Golden Rose Paris w odcieniu 216. Jedna warstwa brokatu w zupełności wystarcza, ale można pokusić się na dodatkowe szaleństwo. Niestety malowałam paznokcie w niedzielę wieczorem (prawie po ciemku, bo moja lampa nie daje zbyt wiele światła), więc drobinki nie są idealnie rozłożone. jestem pewna, że w dobrym świetle ich ułożenie według swojego upodobania nie jest wcale trudne. Na zdjęciach bardzo ciężko przedstawić ten lakier Life, poniewać w zależności od kąta padania światła drobinki mienią się rozmaitością barw. W niektórych ujęciach wygląda jakbym miała zwykłe niebłyszczące kropeczki ułożone w sposób bardzo nieuporządkowany... No coż zostawiam Was ze zdjęciami. Ja jestem zachwycona tym lakierem, a Wy?
(oczywiście manicure zakończyłam top coatem sally Hansen - dzięki niemu drobinki nie odstają i się nie gubią ;))








a tu moja mini kolekcja lakierów Life:

Możecie o nich przeczytać we wcześniejszych notkach na moim blogu:
TU i TU i TU 

:-) 




Komentarze

  1. Ale super efekt :O i cena dobra ! pięknie. muszę taki zakupić koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm