Moje pierwsze zawody biegowe :-) Bieg z klasą Malta 2014 V edycja

Od początku roku regularnie biegam. Rano, wieczorem, późnym popołudniem... Staram się biegać 2-3 razy w tygodniu po minimum 3 kilometry. Niedawno do mnie dołączyła koleżanka, która motywuje mnie jeszcze bardziej... Biegamy razem po zmierzchu (na szczęście mieszkamy blisko siebie). Naszym celem było wystartowanie w V edycji Biegu z Klasą na poznańskiej Malcie. Dystans niewielki - 5,4 km dookoła Jeziora Maltańskiego. Mimo to, odkąd skończyłam zajęcia w-fu na studiach (jakieś 8 lat temu!!!), byłam kompletnie pozbawiona chęci do jakiejkolwiek aktywności fizycznej. Nie musiałam też za bardzo się wysilać, figurę miałam niezłą. Niestety z wiekiem tyłam, a moje ciało przestawało być atrakcyjne. Zaczęłam więc od zajęć zumby, a w październiku ubiegłego roku rozpoczęłam dodatkowo treningi w domu - Ewa Chodakowska, Mel B, TamiLee i wiele innych treningów z płyt, gazet i internetu...Waga początkowo nie spadała (teraz też stoi w miejscu) , ale ja widziałam efekty. Ostatecznie zgubiłam ok. 8 kg, centymetrów w pasie, biodrach i (niestety) biuście sumarycznie jeszcze więcej. Trzeba mieć na uwadze jednak, że mięśnie ważą więcej niż tłuszcz, więc waga nie jest najważniejszym kryterium warunkującym szczupły wygląd.

Teraz moją pasją stało się także bieganie. Wczoraj , podczas swoich pierwszych w życiu zawodów (Bieg z Klasą V edycja) , pokonałam 5,4 km w czasie 30 minut i 23 sekundy :-)
Byłam 161 na ok. 850 uczestników
w pierwszej trzydziestce wśród kobiet na ok. 350 kobiet
i w pierwszej 15 wśród kobiet powyżej 18 roku życia!

Duma mnie rozpiera :D

Teraz przygotowujemy się do biegu na 10 kilometrów. Trzymajcie kciuki.

A Wy biegacie?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm