Avon After Sun - Złocisty Balsam Wzmacniający Opaleniznę


Dziś mam dla Was opinię kosmetyku, który nie jest na czasie. Opalanie w tym roku raczej się skończyło, no chyba, że ktoś wyjeżdża w tej chwili do ciepłych krajów lub jak ja skorzystał z solarium. W solarium nie byłam od dobrych 3 lat. Postanowiłam się wybrać, ponieważ w piątek idę na wesele przyjaciółki, a moja sukienka jest dość jasna i nie chciałabym się z nią zlewać. 6 minut wystarczyło, żebym miała poparzone cztery litery ;-) Reszta skóry w kilku miejscach dawała oznaki lekkiego ściągnięcia.
Sięgnęłam więc po kosmetyk, który został mi po lecie nietknięty- Avon After Sun - Złocisty Balsam Wzmacniający Opaleniznę. Kosmetyki After Sun kojarzą mi się najczęściej z ukojeniem rozgrzanej skóry i łagodzeniem objawów drobnego poparzenia, a także wzmocnieniem efektu opalenizny.


W tym przypadku balsam bardzo dobrze potęguje odcień opalenizny. Niestety głównie za sprawą sporej ilości iskrzących się drobinek, za którymi nie przepadam (kosmetyk wygrałam w konkursie, więc nie był to mój świadomy wybór ;-)) Drobinek jest  zdecydowanie za dużo. Całe ciało migocze z daleka! Próbowałam uchwycić ten efekt zdjęciem ręki. Nie wiem jednak czy dobrze go zobaczycie, bo ze względu na to, że dzień jest krótszy, rzadko mogę robić fotki w naturalnym świetle. 



Sam kosmetyk ma kolor "miodowego" złota. Konsystencja jest ok. Dobrze się wchłania. 


Niestety brakuje mi w nim właściwości łagodzących. Całość wrażenia o tym kosmetyku  zdominowana jest przez te nieszczęsne drobinki, które pojawiają się po aplikacji nawet w łazience tworząc nieestetyczne plamy (smarując się nim i dotykając opakowania, a następnie kładąc opakowanie gdziekolwiek trudno ich uniknąć). Balsam brudzi także ubrania...

Zdecydowanie lepiej radził sobie Lancaster po opalaniu (ale to już zupełnie inna półka cenowa). Z kosmetyków o przystępnych cenach polecam balsamy po opalaniu Ziaja. 

W przypadku kosmetyków do opalania Avon to mój drugi zawód. O samoopalaczu Avon pisałam TU.
Na szczęście kosmetyki Avon z filtrem do opalania zdecydowanie bardziej mnie satysfakcjonują.
Używaliście kiedyś tej serii kosmetyków? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm