Kampanie Streetcom Sosy egzotyczne Łowicz i Perlux ‪#‎SosyLowicz #‎Perlux‬ ‪#‎NajskuteczniejszePerły‬

Witajcie,
Co prawda obie kampanie ruszyły już pełną parą... dlatego troszkę z opóźnieniem dzielę się z Wami radością - po raz kolejny dostałam się do kampanii Streetcom :-) Radość jest podwójna - kampanie są dwie :-)

#SosyLowicz Egzotyczne sosy Łowicz

Moja paczka Ambasadorki wyglądała tak:






w paczce znalazłam:
12 słoiczków sosów Łowicz (3 rodzaje (arabski, seczuański, karaibski)
Buzzstarter w formie mapy, czyli ambasadorki przewodnik
15 ulotek do wręczenia znajomym

To jeden z bardziej smakowitych projektów :-) 
Jestem już wraz ze znajomymi i rodziną po degustacji pierwszych słoiczków sosów. Już wkrótce napiszę Wam co o nich sądzimy i czy warto ulec tej egzotycznej pokusie!

Perły Perlux #‎Perlux‬ ‪#‎NajskuteczniejszePerły

Druga kampania to coś dla prawdziwej pani domu :-) Ponieważ od dobrych paru lat za taką się uważam :D to Streetcom z kampanią #Perlux trafił idealnie.
Paczka Ambasadorki tym razem prezentowała się tak:





w paczce znalazłam:
opakowanie 24 pereł piorących Perlux White
opakowanie 16 pereł piorących Perlux Color
15 opakowań po 2 perły piorące Perlux White
15 ulotek ro rozdania znajomym
przewodnik Ambasadorki ;-) 

Perły piorące Perlux są u mnie krócej, dlatego potrzebuję trochę czasu, by napisać Wam o nich trochę więcej. Zaglądajcie często do mnie, pytajcie, komentujcie!


Komentarze

  1. Ja również dostałam się do obu kampanii. Bardzo się cieszę.
    Obie kampanie bardzo fachowo przygotowane :)

    Zapraszam do zapoznania się z opinią o Perlux na moim blogu: http://test-it.blog.pl/2015/05/28/perly-piorace-perlux-nieslychanie-proste-pranie/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm