Rekomenduj.to Chłodniki WINIARY

Jak widzicie, nie nudzę się ostatnio ani trochę :-) Wczoraj dotarła do mnie paczka ambasadorska z www.rekomenduj.to - CHŁODNIKI WINIARY !!!

Chłodniki doceniłam dopiero rok temu, kiedy mama przygotowywała je z przepisów z kolorowych magazynów. Teraz mogłam podarować jej inspiracje na kolejne ciekawe smaki :-)

W swojej paczce znalazłam:




18 chłodników WINIARY (miało być 20 ;))


30 ulotek dla znajomych z inspiracjami



przewodnik po letnich inspiracjach 
oraz niespodziankę:
doniczkę + nasiona mięty, szczypiorku i kopru! :-) :D 
Mam nadzieję, że w ciągu kilku dni zrobię swój balkonowy ogródek.

Nie pozostaje mi nic innego jak testować, rozdawać chłodniki, ulotki i rekomendować jeśli się sprawdzą ;-) Oby wreszcie zrobiło się gorąco - wtedy będą smakować najlepiej!
Lubicie chłodniki?
Który z wariantów spróbowalibyście najchętniej?



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm