Nowe książki za 1 zł AKCJA!

Czy można kupić nową książkę (spośród nowości na półkach) za 1 zł ?
Okazuje się, że tak.
Jutro o 18:00 startuje akcja Wydawnictwa Znak i kodyrabatowe.pl o której przeczytacie tutaj:

KLIK

To już trzecia edycja tej akcji, chociaż ja po raz pierwszy o niej słyszę. Będziecie polować na swój upragniony tytuł?
Może w poprzednich edycjach kupiliście jakieś książki za 1 zł?
Ja mam upatrzone tytuły i jak nie zapomnę, stanę do walki o nie :-)

edit 21.01.2014r. 18:54
udało mi się zgarnąć książkę za złotówkę :D
Za kilka dni stanę się szczęśliwą posiadaczką Najlepszych Przepisów Basi Ritz z Master Chefa :D

Czy komuś z Was udało się zdobyć książkę za symboliczną złotówkę w tej promocji?
Poza tym, że trochę czasu trwało to, by akcja u mnie zakończyła się sukcesem, jestem bardzo zadowolona.
Jak oceniacie taką promocję?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm