Witajcie Kochani w Nowym Roku!
Życzę Wam, aby ten rok był lepszy od minionego...

Miejcie ciekawe pomysły, bądźcie kreatywni i sami siebie zaskakujcie :-) 

Ostatnie dwa tygodnie miałam bardzo intensywne. Przygotowania do Świąt miałam zacząć dużo wcześniej, a wszystko wyszło jak zawsze...Sprzątanie, gotowanie, szukanie i pakowanie prezentów zabrało mi sporo czasu. W tym roku byłam także organizatorką Sylwestra w domu... Po raz pierwszy. Mam nadzieję, że goście są zadowoleni. Pomimo tego, że od Wigilii do wczoraj miałam urlop, nie miałam zbyt dużo wolnego czasu. W ogóle jestem tak zmęczona, że przydałby się jeszcze tydzień wolnego :P Ciągle "na wysokich obrotach", wczesna pobudka i domowe obowiązki... Do tego sylwestrowi goście, którzy u nas nocowali to "ranne ptaszki", więc od 8 musiałabym być wczoraj już na nogach... Wybaczcie więc, że nie miałam czasu na bloga. Mam sporo zaległości... ale zdjęcia już mam prawie przygotowanie, więc czekajcie na kolejną notkę. Mam nadzieję, że w tym roku przybędzie osób, które będą chciały czytać moje posty... Tego życzę także Wam i Waszym blogom :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm