Mój drugi Vivabox Idealny Prezent

Na święta otrzymałam od męża kolejny vivabox. Metalowe pudełko, a w środku katalog Idealny Prezent z masą pięknych upominków przede wszystkim dla kobiet oraz voucher podarunkowy.
Całość prezentów do wyboru zobaczysz TU

Tym razem voucher był ważny krócej - do końca marca, więc postanowiłam działać od razu. W oko wpadło mi tradycyjnie sporo produktów. Przede wszystkim biżuteria oraz wody toaletowe i perfumowane.
7 stycznia 2014r. złożyłam zamówienie na prezent nr 37 - złote serca.
Przed chwilą (17.01.2014r.) dojechał kurier GLS i już mogę cieszyć się nowymi błyskotkami :)))
Całość została zapakowana w eleganckie pudełko z logo Yes. Co prawda wyobrażałam sobie tą biżuterię nieco inaczej, ale im dłużej na nią patrzę, tym bardziej mi się podoba. Plus należy się za zdecydowanie szybszą dostawę niż ostatnio.




Realizacja vouchera jest bardzo łatwa. Wchodzimy na stronę www.vivabox.pl do zakładki "Realizuj Certyfikat/Voucher". Podajemy numer vouchera i kod pin znajdujący się w metalowym pudełku, wybieramy prezent z listy i podajemy dane do wysyłki.

Myślę, że vivabox jest bardzo fajną propozycją na prezent, gdy kompletnie nie mamy pomysłu co kupić. Mój mąż co roku dostaje vivabox z firmy, w której pracuje i na szczęście przekazuje go mnie ;) Przyjemność sprawia mi samo wertowanie katalogu prezentów :-)
Wśród vivaboxów znajdziecie coś dla miłośników kina (akurat jak dla mnie ten vivabox się nie za bardzo opłaca ;)), dla miłośników dobrej kuchni, zabiegów kosmetycznych, koneserów wina, wielbicieli perfum itp. lub - ciekawy mix prezentów, z którego na pewno każdy znajdzie coś dla siebie (dostępne różne warianty cenowe).

Dostaliście kiedyś vivaboxa? A może komuś podarowaliście? Jak Wam się podobają moje kolczyki z zawieszką? :)

Moją poprzednią przygodę z vivaboxem znajdziecie TU (tak dla przypomnienia ;))

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm