Nowe Always Ultra Projekt trnd.pl

W czerwcu pisałam Wam, że dostałam się do kolejnego projektu trnd.pl (byłam jedną z 3000 partnerek trnd.pl w Polsce). Widziałam na Waszych blogach, że sporo z Was dostało się do tego projektu. Niestety projekt się kończy, trzeba go zatem podsumować.



(Paczka ambasadorska)

Początkowo bardzo ciężko było mi rozmawiać o podpaskach, ale z każdą rozmową nabierałam doświadczenia i przychodziło mi to coraz łatwiej. W końcu to nic wstydliwego...

Nowe podpaski Always Ultra to nie tylko nowe opakowanie... według producenta:
- zapewniają do 100% ochrony przed przeciekaniem
- mają nową, delikatną powłoczkę, która oferuje jeszcze większy komfort podczas noszenia
- (posiadają) wzmocniony środek podpaski z chłonną substancją żelującą, która zatrzymuje płyn i chroni przed przeciekaniem
- maskują i neutralizują niechciany zapach
- (...) dostępne są w trzech wariantach: Always Ultra Normal, Always Ultra Super, Always Ultra Night

Opakowania:
- pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal - 10 szt.
- pojedyncze opakowanie Always Ultra Super - 8 szt.
- pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 7 szt.

dostępne od czerwca 2014
(źródło: przewodnik projektu trnd.pl)

Podczas trwania projektu przeprowadziłam wiele rozmów, rozdałam ulotki i próbki podpasek. Bardzo podobał mi się sposób w jaki mogłam podpaski zapakować i podarować. Takie maleńkie prezenciki przypadły moim znajomym i rodzinie do gustu. Dobrze, że projekt trwał tak długo, bo każda z obdarowanych kobietek miała okazję wypróbować nowe podpaski Always Ultra.






Wśród najczęstszych opinii słyszałam, że są bardzo cienkie, chłonne i komfortowe. Moje rozmówczynie zwracały uwagę na maskowanie niechcianego zapachu i to, że są prawie niewidoczne pod ubraniem. Niestety pojawiły się również opinie, że próbek było niewiele, na szczęście nie jest to produkt, którego nabycie wymaga wielkich nakładów finansowych, więc myślę, że zdecydowana większość pań wkrótce zakupi produkt, by go raz jeszcze przetestować (niektóre już to zrobiły!). Jedna z dziewczyn zwróciła uwagę na małe opakowania. Przyznam szczerze, że sama kupuje zawsze podpaski "hurtowo", by nigdy mi ich nie zabrakło w domu. Może więc dobrym pomysłem byłoby wypuszczenie do sprzedaży większych opakowań? Co o tym sądzicie?

Co możecie dodać na temat nowych Always Ultra?

Zapraszam Was także do zarejestrowania się na trnd.pl TU. Jesli chcecie, mogę Wam wysłać zaproszenie ze strony (potrzebuję wówczas Wasz adres e-mail). To był mój trzeci projekt (po Oral B i Aussie) i szczerze Wam polecam tę stronę. Świetne paczki ambasadorskie, rewelacyjne materiały szkoleniowe, mnóstwo ciekawych rozmów i dobrej zabawy - to na Was tam czeka!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm