Rimmel Wonder'Full najnowsza maskara od Rimmel z olejkiem arganowym Wonderful

Kolejna innowacja wśród tuszy do rzęs! Rimmel obiecuje zniewalająco odżywione, pełne objętości rzęsy. Tusz Wonder'Full zawiera olejek arganowy, który od razu podczas malowania "przylega"do rzęs dzięki czemu się nie sklejają...

Jak jest w rzeczywistości? 
Jakiś czas temu zostałam recenzentką Rimmel Wonder'Full na fanpage'u Rimmel Polska. Do testowania otrzymałam dwie maskary, z czego jedną podarowałam szwagierce, drugą zaczęłam testować sama. 
Tak wyglądał mój pakiet:



Maskara ma elastyczną szczoteczkę, która równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach. Olejek zawsze kojarzy się z czymś tłustym. W przypadku tej maskary mam wrażenie, że pomaga w aplikacji tuszu na rzęsach. Daje "poślizg" ;)  Nie pozostawia tłustych śladów, nie wpływ do oka itp. Szczoteczka ma gęsto osadzone "igiełki", dzięki czemu w każdym ruchu doskonale pokrywamy włoski. 


Kiedy pierwszy raz użyłam tuszu, efekt wydał mi się całkiem zwyczajny. Moje rzęsy nie miały oszałamiającego charakteru, ale były idealnie rozdzielone, bez grudek. Któregoś dnia postanowiłam nałożyć dwie warstwy tuszu i to był strzał w 10! Efekt na rzęsach był mocniejszy, kolor bardziej intensywny. Włoski pozostały idealnie rozczesane i nadal nie zrobiły się grudki. Może moje rzęsy nie wyglądają jak u Georgii May Jagger (twarzy marki)

ale mimo to jestem zadowolona :-) 

Zobaczcie jak tusz wygląda na moich rzęsach:



Moja szwagierka po pierwszym umalowaniu rzęs u mnie w domu stwierdziła, że tusz "szału nie robi". Ma w sumie rację. Jednak nigdy wcześniej przy użyciu jakiegokolwiek innego tuszu do rzęs, nie były one tak pięknie rozdzielone i naturalnie wyglądające. Tym tusz wyróżnia się naprawdę pozytywnie na tle innych maskar. Moim zdaniem jest idealny na dzień, na wieczór jednak wybiorę maskarę z mocniejszym efektem.

Co myślicie o Rimmel Wonder'full? Przekonuje Was? 




Komentarze

  1. Już na wielu blogach zauważyłam jak pięknie rozdziela rzęsy ;) Szału faktycznie nie robi, bo średnio pogrubia i wydłuża, ale na co dzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie właśnie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ten tusz wczoraj i szczególnie mnie nie zachwycił.Po pierwszej aplikacji rzęsy delikatnie się przedlużyły,a efekt był prawie niewidoczny.Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po czasie stwierdzam, że jest na pewno dużo więcej ciekawszych tuszy do rzęs... o jednym z nich wkrótce napiszę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm