Avon spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci

Dzisiaj uwaga nowość! Notka on-line w trakcie testów :-) Ponieważ w obecnym katalogu Avon w promocji jest przyspieszacz do lakieru w sprayu za 9,90 zł, postanowiłam zakupić to cudo i na własnej skórze, a właściwie paznokciach przekonać się, czy działa i czy pomaga w schnięciu lakieru do paznokci. Należę do osób, które lubią mkieć pomalowane paznokcie, ale strasznie denerwuje mnie jego schnięcie, szczególnie u dłoni. Najlepiej jak mogę nałożyć szybkoschnącą jedną warstwę i wychodzić :-) Obecnie moim hitem nr jeden jest lakier Avon nailwear pro + w odcieniu viva pink.

Nakładam jedną warstwę i już jestem gotowa na imprezę. Lakier szybko schnie i ma piękny kolor! Dla niektórych może być za bardzo cukierkowy i "blondynkowy", ale zapewniam Was, że na dłoniach wygląda naprawdę super. 
Jutro wybieram się na Noc Kupały i bicie rkordu Guinnessa w puszczaniu lampionów. Mogę spotkać wielu starych znajomych więc chcę wyglądać super ;) 
Do malowania paznokci mam dzisiaj lakier Golder Rose Rich Color w pięknym odcieniu fioletowo różowym  (nr 26 : http://www.goldenrose.pl/art-o_grc-lakier_do_paznokci_rich_color.html)
Zazwyczaj nakładam dwie warstwy tego lakieru, mimo, że  jest to lakier "one step". Wypróbuję także wspomniany na początku przyspieszacz do wysychania laklieru Avon. 

Do dzieła!

Paznokcie tradycyjnie pomalowałam dwoma warstwami lakieru. Calość spryskałam sprayem przyspieszającym wysychanie lakieru Avon iiiii...

Początkowo na lakierze pojawiły się mini pęcherzyki, jednak zniknęły. Lakier do paznokci od razu można było dotknąć, jednak przy kontakcie z ostrymi narzędziami (np. cążki), pojawiały się nadal wgnioty. Ogólnie jestem bardzo zadowolona. Mogę jednak znaleźć kilka minusów. Przyspieszacz ma oleistą konsystencję dzięki czemu nawilża skórki, jednak pozostawia tłuste plamy na opuszkach palców. Jego rozpylenie grozi zatłuszczeniem wszystkiego  dookoła. Moja podłoga nadaje się do mycia :( Mam wrażenie, że całe opakowanie jest tłuste, jakby się rozlało...ale... nigdy wcześniej druga warstwa lakieru nie wyschła mi tak szybko. 


Ogólna ocena na + , daję 4+/5
Warto wypróbować, szczególnie jak jest w promocyjnej cenie :-)

Komentarze

  1. Przyspieszacz faktycznie potrafi zdziałać cuda :)Tak jak w opicie powyżej zostawia wszędzie tłuste ślady ale to nic w porównaniu z jego efektami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm