Nowe lakiery Salon PRO lycra marki Rimmel.

Skusiłam się na nie podczas promocji -40% w Rossmanie. Gdyby nie ona pewnie bym się na nie nie zdecydowała, gdyż w normalnej cenie kosztują 18,99 zł. Trochę dużo jak na lakier do paznokci, ale po 40% obniżce mogłam sobie na nie pozwolić. 
Kupiłam dwa, moim zdaniem najciekawsze kolory : 500 - Peppermint  oraz 701 – Jazz Funk. 

Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu, nie wierzyłam zapewnieniom producenta, że lakier wytrzymuje do 10 dni. I tu pozytywne zaskoczenie! Lakier wytrzymał mi 7 dni, zmyłam go tylko dlatego, że mi się po prostu znudził na paznokciach J Na stopach to już w ogóle jest niezniszczalny J Przyznam jednak, że zanim nałożę lakier stosuję odżywkę 8w1 z Eveline. Po nałożeniu jednej solidnej warstwy lakieru lub dwóch cienkich nakładam jeszcze Diamentowy lakier utwardzający z Inglota. Stosując ten sam zestaw nigdy lakier nie wytrzymał mi aż tak długo. 
Salon PRO lycra marki Rimmel znajduje się w 18 odcieniach – na pewno znajdziecie coś dla siebie! 
Moja ocena : bardzo dobry! 
Pozdrawiam  J


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm