Gillette Venus & Olay

Ostatnio dzięki ofeminin.pl (Klub Ekspertek) miałam okazję przetestować nowość - maszynkę do golenia Gillette Venus&Olay oraz żel do golenia Gillette Satin Care&Olay.
Całość przyjechała kurierem i w foliowej kopercie znajdowało się limitowane pudełko Glossy Box:


To był mój pierwszy kontakt z szeroko rozreklamowanym boxem. Mam nadzieję, że nie ostatni ;-) 
W środku znajdowały się dwa produkty:
Kolorowe, mieniące się pudełko maszynki przyciągnęło od razu mój wzrok. Musiałam szybko ją odpakować, byłam ciekawa tego cudeńka. 
Maszynka: Gdy wyjęłam ostrze z osobnego pojemniczka znajdującego się w środku, roztoczył się piękny i przyjemny zapach. Dla mnie i męża to wanilia, według producenta 'karmel i kremowa brzoskwinia - zapach stworzony na bazie ambry połączonej z białym piżmem'. Nieważne. W każdym razie była to dla mnie przyjemna nowość. Pierwszy raz goliłam nogi tylko z użyciem zwykłej wody. I to rzeczywiście wystarczyło, by skóra była gładka i niepodrażniona. Miałam wrażenie, że po raz pierwszy moje nogi są aż tak gładkie. Maszynka bardzo łatwo "się prowadzi". Samo golenie jest przyjemnym uczuciem "gładzenia". Po goleniu należy powiesić maszynkę na uchwyt, który na przyssawkę możemy przykleić w dowolnym miejscu ( u mnie świetnie trzyma się na płytkach). Myślałam, że ten produkt będzie moim hitem, gdyż za pierwszym razem maszynka usunęła nawet najdrobniejsze włoski. Niestety myliłam się. Z każdym goleniem jest gorzej. Po trzecim razie nie ma już tak spektakularnego efektu. Nie wiem jak długo można korzystać z jednego ostrza, niestety cena jaką trzeba za nie zapłacić wydaje mi się zbyt wysoka, szczególnie mając na uwadze fakt, że mamy lato i golenie maszynką muszę powtarzać prawie codziennie. 


Tak wygląda maszynka po trzech użyciach... Trochę zmniejszyły się już paski nawilżające...


Żel do golenia - ok, ale nie jest produktem wyjątkowym. Bardzo wydajny... postać żelu po rozsmarowaniu zmienia się w piankę i jest jej naprawdę dużo. Ma przyjemny zapach  i łatwo się go aplikuje.

Zestaw oceniam na 4/5

Będę szukać dalej idealnego produktu do golenia w znacznie niższej cenie.
Czy ktoś z Was miał okazję testować ten zestaw? Co o nim myślicie? Jakie produkty do golenia polecacie? 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zott Primo Projekt trnd.pl Zott Natur Jogurt naturalny z dodatkami (z owocami z musli)

Finish Quantum Ultimate Powerball, czyli rewelacyjne kapsułki do zmywarki

NOWOŚĆ! Lakiery do paznokci Life z Superpharm